welke meeting bedoel je? en wat is het adres van je werk, desnoods blijf ik buituh staan maar ben al tijdje neit meer bij mg-r people geweest, miss wel ff gezellie;) grtz
De auto is nog kaler dan de rooie van 2jr geleden... Morgen de laatste dingen doen en dan is het weer gebeurd. De voorkant was toch best krom toen we verder gingen met slopen...
Foto's en filmpjes volgen asap.
Interieur is nog over enne....
@ JAI!!! Bel me ff als je onderweg bent, dan geef ik je het adres is Wormerveer.
Ik wil Turtuur bedanken voor zijn hulp vandaag, ook al was er niet gek veel meer te doen voor hem. Maar hij heeft toch voor Jai de achterbumper gedemonteerd
De auto is kááááál!!! Staat onder de zeiltje te wachten op transport morgen. Daarna gaan de wielen eraf en mogen de restanten in de pers...
Foto's van vandaag heb ik maar een paar van aangezien er veel niet meer meer te demonteren was. Mijn ABS doet het weer. Mijn afstandbediening doet het ook weer. Bleek dus gewoon het kastje bij de interieurverlichting te zijn... Daarin zit dus een printplaat welke dus de ontvanger voor de afstandbediening is.... Eigenlijk gewoon té simpel hè..
De bestuurderstoel zit erg lekker enne... PM maar ff een prijsje voor die stoelen man.
Mijn vriendje heeft heel hard gewerkt dit weekend om alles klaar te krijgen voor vanavond. Ik ben hem dan ook erg dankbaar dat hij dit voor mij heeft gedaan. Daarbij is hij diegene die bovenstaande allemaal heeft gefixt dus dikke kus voor hem!!
Namens Rob: Zoals de rest van de auto wat ik er ALLEMAAL aangedaan heb... Ondanks dat ik altijd erop loop te zeiken, fix ik um wel...
Laatst gewijzigd door Silly CVT op do okt 23, 2008 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
SillyTC schreef:Mijn afstandbediening doet het ook weer. Bleek dus gewoon het kastje bij de interieurverlichting te zijn... Daarin zit dus een printplaat welke dus de ontvanger voor de afstandbediening is.... Eigenlijk gewoon té simpel hè..
Hah zei toch dat je die er ook bij moest hebben...
Wel mooi dat het weer werkt
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.