Ik had zelf iets verzonnen van: ja op de Rover club bood iemand zijn veren aan en die kan ik voor een klein prijsje overnemen. En dan kan Patrick (mn buurjongen) ze eronder zetten.
(Want mn ma hoeft niet perse te weten dat ik ze eronder LAAT zetten :P)
jaish112 schreef:Voor die 280 euro moet ze wel HEEL veel rijden
Ze moet haar moeder natuurlijk ook niet vertellen wat het kost!!!
Haar eerdere verhaal dat ze via MGR wat op de kop heeft kunnen tikken, Patrick het er onder zet en dat het dan ook nog eens scheelt in verbruik...
Oh jee... Nou ja, dan heb je in ieder geval de scoop op alle nieuwtjes in de wet. Heeft ook zo z'n voordelen denk.
Je kan ook zeggen dat je via de club alles geregeld krijgt. En dat het vóór het eerste evenement gedaan moet zijn als je er wil staan dus om die reden voor jou dat geregeld word ofzo.
Die van mij is ook niet helemaal gek maar zij ziet ook alles meteen hoor. Tot je technisch gaat praten, dan haakt ze af. "Ja, ziet er mooi uit. Duur??" Ze vind het juist wel leuk dat ik dat als 'meisje' doe.
Ach, jij kent je moeder het beste dus dat zal ongetwijfeld goed komen.
Haha dat is waar. Ik ga het in ieder geval spelen als in: ja koopje van de Rover club.
Dan hoop ik alleen niet dat ze zegt: laat die advertentie is zien.
hahahaha
Rvelleko schreef:Er zijn in Den Haag zat bedrijven die dat doen.
In Wateringen zit ook een goeie: "Harteveld Autoschade" die hebben ook andere lekkere spulletjes zoals uitlaatjes, neondingen etc.
Ga ik ook vaak heen is ongeveer 3 minuten lopen
Ik weet alleen niet of je een zelf meegebracht setje kan laten plaatsen
yepsss
goeie zaak
kopen daar ook alles voor onze wagen(s) www.ecd.nl
staat adres en tel nummer vemeld
je kan ook op zaterdags daar laten monteren
Nou het gaat door hoor!!!!!
Hij mag verlaagd worden, welliswaar met een smoesje.
Maar eind deze maand gaat het gebeuren en dat is net op tijd voor Full Speed