Pagina 3 van 3

Geplaatst: wo mei 16, 2007 8:55 pm
door marcel
Heb er vandaag ook 1 geplaatst, gekocht bij atec-tuning in Ridderkerk.
Enige tegenvaller is dat de druk maar 0,5 bar omhoog gaat, sta nu op 3,5bar stationair, bij 4,0bar hield de motor even in bij vol gas geven.

[img][img]http://img403.imageshack.us/img403/7497 ... hf2.th.jpg[/img][/img]

[img][img]http://img526.imageshack.us/img526/2408 ... he7.th.jpg[/img][/img]

groeten,
Marcel

Geplaatst: wo mei 16, 2007 10:40 pm
door pyara_pappoe
hmmm wat is nou de beste stand dan in stationaire stand? 3.0 bar of 3.5 bar ??

Geplaatst: wo mei 16, 2007 11:23 pm
door Järv
Ik had de mijne afgesteld op 3,0 .... maar die gast van Tovami in Goes heeft er nog wat aan geschroefd.
'k zal binnenkort ff checken waarop die nu staat.

Geplaatst: do mei 17, 2007 8:59 am
door marcel
Hoeveel gaat de druk bij jullie omhoog, ik lees overal minimaal 0,8 bar, bij mij is het maar 0,5.

Geplaatst: do mei 17, 2007 9:23 am
door challenge
schroef je hem toch stap voor stap omhoog?
doe je hem 1 weekje op 3,6 en dan een weekje op 3,7 bar
net zo lang dat je denkt dat het goed is.

Geplaatst: vr mei 18, 2007 8:27 am
door Dutch
Lees eerst een het verhaal wat 118GTR op de vorige pagina plaatste ipv zomaar te gaan schroeven.

Geplaatst: za mei 26, 2007 4:59 pm
door marcel
Schroef dat ding maar naar beneden.
Heb een beetje getest, staat nu op 2.7, bij gas intrappen dan 3.2
Motor loopt nu veel makkelijker door de hoge toeren.

Dus inderdaad, allemaal bull-shit

Geld niet aan uitgeven als je motor standaard is.

Geplaatst: wo mei 30, 2007 10:54 pm
door MG_XPower
Frekkel schreef:beste wat je kunt doen is gewoon je retour vernauwen, dan geeft ie ook meer druk en kan je gerust je geld sparen
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Goed idee, (niet dus) je brandstofdruk is nu afhankelijk geworden van de flow door de injectors.

Als je geld wilt besparen doe je gewoon zoals ik:
http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopi ... 6&start=60

Enig nadeel is dat je enkel de druk kan verhogen, niet verlagen. Druk is simpel te meten door een ventiel op je inlaatspruitstuk aan te sluiten waar normaal brandstof binnen komt en lucht toe te voegen met een voetpomp of compressor.