MG ZR105 BLACKBOX and AIRfilter

Jarno

Bericht door Jarno »

Duvel schreef: Ik heb die ook maar men garagist heeft die luchttoevoer(die lange zwarte buis) niet gemonteerd omdat die te kort was en vond dat geen goed systeem was.(uiteinde komt onder de bumper en pakt veel vuil en water op)
2de probleem was dat het uiteinde van men orginele luchttoevoer dat in de orginele luchtfilter schuift een deel ervan onder de opening van het hitteschild komt.

Ik rij nu enkel met men sportluchtfilter en hitteschild en dat geeft geen problemen op. Lekker geluid, dat zeker ;)
ik heb gewoon mijn originele luchtfilter eruit gehaald...

Waar steekt je luchtfilter nu dan?
toch niet juist naast je motor? :|
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Jawel of je moet een lange aanzuigbuis kopen dan kun je hem lager in je motorruimte leggen.(maar je hebt er toch een hittepetitschild bij?)
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Duvel

Bericht door Duvel »

Jarno schreef:
Afbeelding
Zoals bij jou is ze gemonteerd. Originele luchtfilter is er ook uit! ;-)
Het enige dat niet gemonteerd is zo lange plastieken uitrekbare buis.
Onder die kelk heb je toch een gat in dat hitteschild?Daar moest normaal die buis komen en het uiteinde onder de bumper 90° gebogen voor extra luchttoevoer. Awel is dus die plastieken uitrekbare buis dat niet gemonteerd kan worden omdat de aansluiting die past op de orginele luchtfilter in de weg zit.

Kan het misschien aan liggen dat hij de K&n luchtfilter voor de rover25 heeft besteld ipv voor de ZR. Ik vermoed van niet omdat het toch dezelfde wagens zijn. Toch het motorcompartiment.

Het is de rechtse buis op de foto
Afbeelding
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Dat ziet er zeer goed uit voor een openlucht filter, zeer zeer zeer goed.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Duvel

Bericht door Duvel »

118GTR schreef:Dat ziet er zeer goed uit voor een openlucht filter, zeer zeer zeer goed.
Mag ook wel als je weet dat ik er 320€ voor betaald heb ;)
Plaats reactie