Welke zondagmiddag mod's heb jij
- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:
Vandaag doen we een donderdag middag modje.. 
Een vriend van me heeft even naar mijn ICE gekeken en tot de conclusie gekomen dat 1 trap van mn amp eruit ligt. Alles is nu zo aangesloten dat ik nog helft van het vermogen van mn amp gebruik op 2 woofers!!
Andere speakers in de voordeuren. Bleek dat rechts ook 1/4 gescheurd was. Nou ja, na 14jr dienst mag dat ook wel denk...
Ik heb nu 2, 3-weg speakers van 250w max in de voordeuren. Nu de amp weer redelijk ok is aangesloten ga ik zo opweg naar fysio ff alles testen hoe het nu klinkt. Maar zo voor de deur klonk het al een stuk aangenamer dan voorheen!
Silly blij!!

Een vriend van me heeft even naar mijn ICE gekeken en tot de conclusie gekomen dat 1 trap van mn amp eruit ligt. Alles is nu zo aangesloten dat ik nog helft van het vermogen van mn amp gebruik op 2 woofers!!

Andere speakers in de voordeuren. Bleek dat rechts ook 1/4 gescheurd was. Nou ja, na 14jr dienst mag dat ook wel denk...

Ik heb nu 2, 3-weg speakers van 250w max in de voordeuren. Nu de amp weer redelijk ok is aangesloten ga ik zo opweg naar fysio ff alles testen hoe het nu klinkt. Maar zo voor de deur klonk het al een stuk aangenamer dan voorheen!

Silly blij!!

-
- MG-R Freak
- Contacteer:
toevallig.... kheb net mn 2e sub en versterker aangesloten
....... kdacht ff paar minuutjes testen
NOU DAT GING MOOI NIET DOOR..... na ongeveer dertig seconden liepen die moffen al hun betonnen blokje uit mijn richting op
.....
ohwja..... als ik het nog niet gezegd had: ik woon zo'n 20 meter van een p******bureau af
..... stelletje legale terroristen dat ze zijn.....

NOU DAT GING MOOI NIET DOOR..... na ongeveer dertig seconden liepen die moffen al hun betonnen blokje uit mijn richting op

ohwja..... als ik het nog niet gezegd had: ik woon zo'n 20 meter van een p******bureau af

Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
Vrijdagmiddag:
1. Auto wassen.... man wat was die vies na 2 maanden stil staan.....
2. kleur van stootstrips/bumpers teruggehaald
foto's vandaag gemaakt....ruim 30 uur later:

3. MB wassen....die zag er namelijk niet veel beter uit na ons bezoekje aan de Friese helft van mn familie...(beetje weilandjes omploegen met een MB met de tractie controle uit
)
jammer genoeg alleen fotootje na:

zaterdagmiddagmods:
1. Rechterknipperlicht vervangen
voor:

na:

2. Lampje van mn klok vervangen.....

3. De (kapotte) mp3 speler uit de auto halen....

.... en de cd speler erin

kan ik eindelijk weer van mn cd's genieten... jammer genoeg neit van mn mp3 cd's.... maar beter iets dan niets....
en toen was mn dag voorbij,
Jai
1. Auto wassen.... man wat was die vies na 2 maanden stil staan.....
2. kleur van stootstrips/bumpers teruggehaald
foto's vandaag gemaakt....ruim 30 uur later:

3. MB wassen....die zag er namelijk niet veel beter uit na ons bezoekje aan de Friese helft van mn familie...(beetje weilandjes omploegen met een MB met de tractie controle uit

jammer genoeg alleen fotootje na:

zaterdagmiddagmods:
1. Rechterknipperlicht vervangen
voor:

na:

2. Lampje van mn klok vervangen.....

3. De (kapotte) mp3 speler uit de auto halen....

.... en de cd speler erin

kan ik eindelijk weer van mn cd's genieten... jammer genoeg neit van mn mp3 cd's.... maar beter iets dan niets....
en toen was mn dag voorbij,
Jai
Jai