Pagina 18 van 63

Geplaatst: vr nov 17, 2006 4:13 pm
door artemis
Ziet er goed uit 8)

Geplaatst: vr nov 17, 2006 4:33 pm
door scubafreak
5 euro voor krik en hitteschild van oude honda civic,
daar kan ik het niet voor laten 8)

Geplaatst: vr nov 17, 2006 6:32 pm
door Järv
... een hondasticker op z'n inlaatspruitstuk ...... :wall: :roll:

Geplaatst: vr nov 17, 2006 6:38 pm
door arthur623
is geen sticker.

Geplaatst: vr nov 17, 2006 7:53 pm
door bam
Is er nou veel verschil merkbaar met dit die kachelpijpen en luchtfilters?

Of is dit alleen het geluid?

Bam.

Geplaatst: vr nov 17, 2006 8:19 pm
door challenge
ik heb zo'n aluminium pijp met open filter op mn crx gehad.
moet je eens een tijdje rijden en dan die buis beet pakket
.............................................................auw Afbeelding

Geplaatst: ma nov 20, 2006 11:14 pm
door hAz
Tomcat schreef: Meestal krijgen mensen door het geluid het idee dat ze harder gaan..
Yep, heb twee maanden met een van de onderkant compleet opengeroeste einddemper gereden. Naast veel geroggel en geplof kreeg ik helemaal het gevoel dat ik harder reed.
Bij nader inzien deed ik dat ook omdat ik 'em hoger in de toeren hield dan normaal, alleen om het geluid te kunnen horen :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Nu is 'ie weer mooi dicht, met een nieuw binnenwerk. Allemaal homemade, professorisch. Waar een oude fles siroop al niet goed voor is! :twisted: (Valt dit dus ook onder de kop ZondagMiddagMod ?? :mrgreen: :mrgreen:

hAz.

Geplaatst: di nov 21, 2006 1:25 am
door Mark16v
challenge schreef:ik heb zo'n aluminium pijp met open filter op mn crx gehad.
moet je eens een tijdje rijden en dan die buis beet pakket
.............................................................auw Afbeelding
daarom heb ik dus ook een cold air intake oftewel een verlengstuk aan die buis waardoor het filter onderin de bumper komt te hangen. mijn buis blijft dan ook een heel eind koel en pas vlak voor de gasklep wordt hij handwarm...

Geplaatst: wo nov 22, 2006 11:05 am
door Mista T
Als je echt wilt weten wat zo'n MUGEN chip doet, is het aan te raden om voor de montage van deze chip ergens een vermogensbank mee te pakken om te kijken waar je vermogen nu op zit en dan na montage ook te kijken wat precies het verschil is..

Chippen om een N/A motor is namelijk nooit erg effectief...

PS waar heb je die chip vandaan?

Geplaatst: wo nov 22, 2006 11:35 am
door Mark16v
toch niet van ebay he?

trouwens 8300rpm is niet aan te raden met de stock klepveren....

Geplaatst: wo nov 22, 2006 12:46 pm
door Mark16v
ben benieuwd... je max vermogen ligt trouwens officieel op 6800 maar bij mijn dynorun was hij daar nog aan het oplopen.

helaas sloeg de begrenzer er bij 6800 rpm in, er zit volgens mij een fout in mijn ECU want dat doet hij wel vaker :|

Geplaatst: wo nov 22, 2006 1:57 pm
door Mark16v
heb er van de week mee zitten experimenteren, normaal komt de begrenzer rond de 7500 erin namelijk. soms gaat het goed, soms gaat hij eerst 2-3 keer bij 6800 en dan wel bij 7500.

van de week bleef hij maar op 6800 hangen, toen heb ik ff contact uitgezet en weer aan, toen deed hij nog 1 keer 6800 en daarna wel weer 7500. denk dat het de ECU is.

thanks voor het aanbod, zal het in mijn achterhoofd houden.

ECU heeft iig geen foutcodes, hier mijn dynorun, duidelijk dat hij bij 6800 kapt:

Afbeelding

Geplaatst: wo nov 22, 2006 2:37 pm
door Mista T
Maar kan je eventueel niet naar Geldermalsen, speedcentre...

Dat je contact met hun opneemt, dat je het verhaal uitlegt, dat je op dezelfde meerdere keren op de bank gaat. Vaak is dat toch wel aan te raden... kijk anders maar eens op: http://www.speedcentre.nl/

Dacht dat de prijs tussen de 80-100 euro ligt..

Kunnen ze gelijk tips geven wat eventueel nog meer mogelijk is...

Trouwens.. Kan die kennis van jou aan onderdelen voor een H23 motorblok????????????????????????????????????????????????????

Geplaatst: wo nov 22, 2006 3:47 pm
door Mista T
NEE GEEN PRELUDE :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Dit is een typisch gevalletje van :
KEN JE KLASSIEKERS.. HAHA......

Een rover 623GSi of SI, als je een nederlandse versie hebt, heeft standaard een H23A3 motor erin.................................................

Maar je moet gewoon eens contact opnemen, misschien dat die run veel goedkoper is.. Maar dan weet je wel gelijk wat je onder de motorkap hebt liggen, dan heb je altijd gelijk als je dat zegt...............

Geplaatst: za feb 24, 2007 4:41 pm
door robthg
Na een jaar sparen nog een een weekje wachten voordat ze eronder zitten!
Weet iemand nog een goede instelling icm 16" velgen, tips of andere weetjes mbt deze demperset? (rover 214si `99)

Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: ma feb 26, 2007 9:15 am
door Dutch
Laagste stand en knalhard :twisted:

Ofwel, met de Bek op de grond ;)