
Welke zondagmiddag mod's heb jij
Yep, heb twee maanden met een van de onderkant compleet opengeroeste einddemper gereden. Naast veel geroggel en geplof kreeg ik helemaal het gevoel dat ik harder reed.Tomcat schreef: Meestal krijgen mensen door het geluid het idee dat ze harder gaan..
Bij nader inzien deed ik dat ook omdat ik 'em hoger in de toeren hield dan normaal, alleen om het geluid te kunnen horen



Nu is 'ie weer mooi dicht, met een nieuw binnenwerk. Allemaal homemade, professorisch. Waar een oude fles siroop al niet goed voor is!



hAz.
daarom heb ik dus ook een cold air intake oftewel een verlengstuk aan die buis waardoor het filter onderin de bumper komt te hangen. mijn buis blijft dan ook een heel eind koel en pas vlak voor de gasklep wordt hij handwarm...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
-
- MG-R Core
- Berichten: 2527
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Als je echt wilt weten wat zo'n MUGEN chip doet, is het aan te raden om voor de montage van deze chip ergens een vermogensbank mee te pakken om te kijken waar je vermogen nu op zit en dan na montage ook te kijken wat precies het verschil is..
Chippen om een N/A motor is namelijk nooit erg effectief...
PS waar heb je die chip vandaan?
Chippen om een N/A motor is namelijk nooit erg effectief...
PS waar heb je die chip vandaan?
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
ben benieuwd... je max vermogen ligt trouwens officieel op 6800 maar bij mijn dynorun was hij daar nog aan het oplopen.
helaas sloeg de begrenzer er bij 6800 rpm in, er zit volgens mij een fout in mijn ECU want dat doet hij wel vaker
helaas sloeg de begrenzer er bij 6800 rpm in, er zit volgens mij een fout in mijn ECU want dat doet hij wel vaker

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
heb er van de week mee zitten experimenteren, normaal komt de begrenzer rond de 7500 erin namelijk. soms gaat het goed, soms gaat hij eerst 2-3 keer bij 6800 en dan wel bij 7500.
van de week bleef hij maar op 6800 hangen, toen heb ik ff contact uitgezet en weer aan, toen deed hij nog 1 keer 6800 en daarna wel weer 7500. denk dat het de ECU is.
thanks voor het aanbod, zal het in mijn achterhoofd houden.
ECU heeft iig geen foutcodes, hier mijn dynorun, duidelijk dat hij bij 6800 kapt:

van de week bleef hij maar op 6800 hangen, toen heb ik ff contact uitgezet en weer aan, toen deed hij nog 1 keer 6800 en daarna wel weer 7500. denk dat het de ECU is.
thanks voor het aanbod, zal het in mijn achterhoofd houden.
ECU heeft iig geen foutcodes, hier mijn dynorun, duidelijk dat hij bij 6800 kapt:

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
-
- MG-R Core
- Berichten: 2527
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Maar kan je eventueel niet naar Geldermalsen, speedcentre...
Dat je contact met hun opneemt, dat je het verhaal uitlegt, dat je op dezelfde meerdere keren op de bank gaat. Vaak is dat toch wel aan te raden... kijk anders maar eens op: http://www.speedcentre.nl/
Dacht dat de prijs tussen de 80-100 euro ligt..
Kunnen ze gelijk tips geven wat eventueel nog meer mogelijk is...
Trouwens.. Kan die kennis van jou aan onderdelen voor een H23 motorblok????????????????????????????????????????????????????
Dat je contact met hun opneemt, dat je het verhaal uitlegt, dat je op dezelfde meerdere keren op de bank gaat. Vaak is dat toch wel aan te raden... kijk anders maar eens op: http://www.speedcentre.nl/
Dacht dat de prijs tussen de 80-100 euro ligt..
Kunnen ze gelijk tips geven wat eventueel nog meer mogelijk is...
Trouwens.. Kan die kennis van jou aan onderdelen voor een H23 motorblok????????????????????????????????????????????????????
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
-
- MG-R Core
- Berichten: 2527
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
NEE GEEN PRELUDE
Dit is een typisch gevalletje van :
KEN JE KLASSIEKERS.. HAHA......
Een rover 623GSi of SI, als je een nederlandse versie hebt, heeft standaard een H23A3 motor erin.................................................
Maar je moet gewoon eens contact opnemen, misschien dat die run veel goedkoper is.. Maar dan weet je wel gelijk wat je onder de motorkap hebt liggen, dan heb je altijd gelijk als je dat zegt...............





Dit is een typisch gevalletje van :
KEN JE KLASSIEKERS.. HAHA......
Een rover 623GSi of SI, als je een nederlandse versie hebt, heeft standaard een H23A3 motor erin.................................................
Maar je moet gewoon eens contact opnemen, misschien dat die run veel goedkoper is.. Maar dan weet je wel gelijk wat je onder de motorkap hebt liggen, dan heb je altijd gelijk als je dat zegt...............
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi