Pagina 15 van 21
Geplaatst: vr okt 06, 2006 8:22 pm
door challenge
dat zou een hele mooie oplossing zijn voor een intercooler.
beter goed gejat als zelf slecht verzonnen zeg ik dan maar

Geplaatst: vr okt 06, 2006 10:34 pm
door 216 driver
Ik zou liever zoiets nemen, past tenminste wat meer bij de auto omdat ie dan wat cleaner en gladder is :
Maar dan in de grootte van het gat dat al in de motorkap zit, als dat gaas makkelijk los te krijgen is kan je het ook makkelijk schoonmaken maar dat zal vast gekit zijn ?
Geplaatst: vr okt 06, 2006 10:46 pm
door artemis
216 driver schreef:Ik zou liever zoiets nemen, past tenminste wat meer bij de auto omdat ie dan wat cleaner en gladder is :
[img]http://www.autost*le.nl/images/productimages/CT%2022219.gif[/img]
Maar dan in de grootte van het gat dat al in de motorkap zit, als dat gaas makkelijk los te krijgen is kan je het ook makkelijk schoonmaken maar dat zal vast gekit zijn ?
Deze wilde ik in eerste instantie bestellen (maar niet van autostyle

)maar hadden ze niet op voorraad, toen kwamen wij op het idee van hoe wij het nu in orde hebben gemaakt en toen dacht ik ach laat maar een tijdje zo en dan kan ik er nog goed over nadenken wat ik wil
en eerst even afwachten of de kosten van de piggybag niet tegen gaan vallen, als zij onvoorziene obstakels tegenkomen kan het iets hoger uitvallen (uiteraard na overleg), dus moet dat even incalculeren en de rest moet dus nog even wachten, geldboompje is helaas zo ongeveer kaalgeplukt
vandaag namelijk ook de veerpootbrug voor voor boven binnen gekregen, van sparco, weer een takje kaalgeplukt van het geldboompje
nee heb nog geen foto, zit er net op en is nu donker en auto gaat morgenochtend weg, dus foto komt nog wel een keer

Geplaatst: vr okt 06, 2006 10:47 pm
door artemis
@ Morax, ziet er idd ook netjes uit zo

Geplaatst: wo okt 11, 2006 10:31 am
door artemis
Geplaatst: wo okt 11, 2006 11:09 am
door hAz
Ik ben nu aan het duimen voor je, en voor de auto!
Heel benieuwd welk resultaat er gehaald wordt.
hAz.
Geplaatst: wo okt 11, 2006 11:06 pm
door artemis
hAz schreef:Ik ben nu aan het duimen voor je, en voor de auto!
Heel benieuwd welk resultaat er gehaald wordt.
hAz.
tnx

en wordt vervolgd.........

Geplaatst: do okt 12, 2006 8:40 pm
door 216 driver
En en .... ?
Is het allemaal een beetje gelukt of is ie nog niet klaar ?
Geplaatst: do okt 12, 2006 8:51 pm
door Robert-220TC
Wat is dat voor een zaak lympex????
voor de optische tuning kan je ook cartrend bellen of anders
ecd
die zit hier in de buurt
www.ecd.nl
Geplaatst: do okt 12, 2006 11:05 pm
door Dutch
Geplaatst: vr okt 13, 2006 10:07 am
door artemis
216 driver schreef:En en .... ?
Is het allemaal een beetje gelukt of is ie nog niet klaar ?

Ging het maar zo snel, nee hoor wordt ergens eind van volgende week dat hij klaar zou moeten zijn. De auto kan elke dag maar een hele korte periode op de rollerbank voor het optimaal afstellen (of een paar keer per dag uiteraard), zogauw de motor warm is gedraaid zijn de waardes niet meer nauwkeurig af te stellen. Dus vandaar dat het toch wel zo'n anderhalve week gaat duren

Geplaatst: vr okt 13, 2006 10:13 am
door artemis
Robert-220TC schreef:Wat is dat voor een zaak lympex????
voor de optische tuning kan je ook cartrend bellen of anders
ecd
die zit hier in de buurt
www.ecd.nl
Begrijp eerlijk gezegd niet wat jij hiermee bedoeld
mijn auto staat al bij limpex, en dit heeft helemaal niets te maken met optische tuning, maar motorische tuning en limpex is daar helemaal in gespecialiseerd

Geplaatst: vr okt 13, 2006 10:14 am
door artemis
Geplaatst: vr okt 13, 2006 6:33 pm
door Robert-220TC
artemis schreef:
Begrijp eerlijk gezegd niet wat jij hiermee bedoeld
mijn auto staat al bij limpex, en dit heeft helemaal niets te maken met optische tuning, maar motorische tuning en limpex is daar helemaal in gespecialiseerd

Dat gat wat je nu in je kap hebt
kan je vullen met diverse happers etc etc
daar te krijgen

Geplaatst: za okt 14, 2006 6:02 pm
door artemis
Robert-220TC schreef: Dat gat wat je nu in je kap hebt
kan je vullen met diverse happers etc etc
daar te krijgen

Oh dacht al dat jij teveel op had ofzo, zag de combi niet namelijk

Geplaatst: za okt 28, 2006 10:00 pm
door artemis
Dutch Vitesse schreef:Pas op met zaken en hun "ervaring", er zijn veel tuners in GB bezig geweest met een 1.8T voordat rover hem op de markt bracht en het is ze geen van allen met veel pk's en turbodruk gelukt.
Een Kserie turbo is niet zo makkelijk te tunen dan bv een 1.8T van VAG, daarin zitten meer reserves
Jij had helemaal gelijk, het is dus niet gelukt om het voor elkaar te krijgen.
Nu begon hij opeens te praten dat het niet gelukt is omdat de goede computer er niet bij zat

Duh, daarom ging mijn auto juist daar naartoe
Denk dat hij gewoon niet wilde toegeven dat ze er niet uit kwamen omdat het een Roverblok is

dus maakte hij er opeens een heel ander verhaal van.
Zoals hij nu praatte had mijn auto dus nooit daar naartoe gehoeven (en waren mijn wielen ook nog heel geweest,dubbelop flinke pech dus

)
Geld heb ik nog in mijn zak, auto staat nu weer bij van Noort en die gaan er verder meepuzzelen.
En Tim, de optie die jij had gegeven (Emerald, met de juiste software erbij voor een 1.8 T, die begin volgend jaar beschikbaar is) blijft zeker in onze gedachten, mocht het op een andere manier niet lukken.
Verder maar even afwachten, maar heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het uiteindelijk wel goed gaat komen, Richard en Remco verzinnen er wel wat op
