Niet slecht dat anthracite, beter dan die andere flashy kleuren.
Wel een nadeel is dat je steeds met een vuile kar zal rondrijden in zo'n donkere kleur.
knetterpijp schreef:Zag er pas voor 't eerst 1 in het wild. Een Trophy Blue ZR 160 in een zijstraatje van de Meent, Rotterdam (een bekende van iemand hier toevallig?).
Ikzelf heb nog maar 5 "sightings" gehad met een MG in't wild

.
en kan me nog perfect herinneren waar en welke. Hier in België zijn ze dus ook uiterst zeldzaam. Hier in België zijn ze dus ook uiterst zeldzaam.
Die met een ZS180 op de autostrade was het leukst.
Ikzelf (met 416) was super verbaasd voor het eerst zo'n inderwekkende ZS te zien opduiken. Ik kon niet anders dan m'n duim de lucht in steken.
Voelde me wel wat stom eerst voor m'n spontane reactie, maar de chauffeur van de ZS kon het apprecieren en moest heel breed lachen en stak ook z'n duim op...Echt graaf.
Houd je dus maar klaar voor zo'n reaties van jalourse Rover eigenaars.
In Engeland is het op dit moment zo dat nieuwe MG's ook door de anthieke MG's worden erkend en de chauffeurs elkaar groeten door met de lichten te knipperen (zoals de anthieke reeds lang met elkaar deden).
Mijn moeder heeft een 214Si, dat ding rijdt al als een kart, het piloteren van een ZR160 moet echt super zijn...