verbruik met 52mm gasklep
frekkel. ik heb een vraagje. je zegt dat je verbruik 1:12 en 1:13 ligt? dit is wel erg zuinig met je rover brm?? ik haal op de snelweg met me 48 mm standaard klep een verbruik van mijn rover brm van 1:12 ,en in de stad 1:10 ongeveer... als ik hoor dat de jouw 1:12 /1:13 verbruik zelfs als je je rechtervoet helemaal indrukt... is mijn verbruik wel erg hoog...? neem aan dat je ook een 52 mm gasklep hebt?
is er iets mis met mijn auto dan als mijn verbruik hoog is?
is er iets mis met mijn auto dan als mijn verbruik hoog is?
12-13 liter per honder kilometer is niet gelijk aan 1-12 eerder 1-9 of 1-8pyara_pappoe schreef:frekkel. ik heb een vraagje. je zegt dat je verbruik 1:12 en 1:13 ligt? dit is wel erg zuinig met je rover brm?? ik haal op de snelweg met me 48 mm standaard klep een verbruik van mijn rover brm van 1:12 ,en in de stad 1:10 ongeveer... als ik hoor dat de jouw 1:12 /1:13 verbruik zelfs als je je rechtervoet helemaal indrukt... is mijn verbruik wel erg hoog...? neem aan dat je ook een 52 mm gasklep hebt?
is er iets mis met mijn auto dan als mijn verbruik hoog is?
op de snelweg aan 180 zie je het metertje dalen

MG ZR S1800
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Zijn we weer met Honda bezig?Tomcat schreef:Zoals je uit de post op kunt maken was dat een antwoord op de opmerking van Dutch Vitesse, die tegenwoordig een 1.8 vti blok in zijn rover 100 heeft hangen


Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!