Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo mar 08, 2006 11:39 pm
door Paladijn
Verheijen schreef: Off-topic: Datzelfde condensprobleem geldt voor de 420. Snel en overal condensvorming. Hoe is dit dan redelijk te verhelpen?
Zullen we dat in mijn oude topic voortzetten?

Geplaatst: do mar 09, 2006 1:00 am
door marktromp
Zo paladijn dat is een mooi wagentje wat je daar in de verkoop heb :) zeker interesant maar ik denk toch dat ik uitkijk naar eentje met een iets lagere km stand en ik zit ook te denken aan een LPG installatie.
Maar ziet er zeker netjes uit heel mooi !

En Cees zon 800 serie vind ik zeker ook wel bruut alleen ik denk toch dat zon 600 serie beter bij mij past om het toch wat gedateerde uiterlijk en wat je zelf al zij het hoge gewicht maar desalnietemin ook mooie wagens

Geplaatst: do mar 09, 2006 1:18 am
door MoRaX
Ik zou gewoon een 623 kopen als ik jou was! :P

Geplaatst: do mar 09, 2006 9:33 am
door The Flying Dutchman
marktromp schreef:Zo paladijn dat is een mooi wagentje wat je daar in de verkoop heb :) zeker interesant maar ik denk toch dat ik uitkijk naar eentje met een iets lagere km stand en ik zit ook te denken aan een LPG installatie.
Maar ziet er zeker netjes uit heel mooi !

En Cees zon 800 serie vind ik zeker ook wel bruut alleen ik denk toch dat zon 600 serie beter bij mij past om het toch wat gedateerde uiterlijk en wat je zelf al zij het hoge gewicht maar desalnietemin ook mooie wagens
Laat je nou niet op het verkeerde been zetten door appels met peren te vergelijken.
Rover 620 Si = 1289 Kg
Rover 820 Si = 1345 Kg

Dus beide in dezelfde belastinggroep en het verbruik is ook vrijwel gelijk.

Dat je het model minder vind is een kwestie van smaak, maar het gewicht kan geen argument zijn.

Geplaatst: do mar 09, 2006 10:27 am
door marktromp
Ja idd dat scheelt niet zoveel :) Ik denk dat ik me heb laten misleiden door zijn "heavy"looks :)
Maar de 600 spreekt me zowiezo meer aan ik vind de vorm gewoon mooier maar gewicht scheelt idd niks.

Geplaatst: do mar 09, 2006 12:17 pm
door The Flying Dutchman
In mijn geval zat ik ook achter een 600 aan totdat ik ontdekte dat de gebruikskosten niks verschillen, maar de 800 de helft of minder kostte als een 600.

Geplaatst: vr mar 10, 2006 12:25 am
door The Flying Dutchman
Victor schreef:Gebruikskosten van een 600 zijn echt wel lager dan een 800
En waar mag hem dat dan wel in zitten?

Geplaatst: vr mar 10, 2006 1:42 am
door Dutch
Datzelfdfe vraag ik mij ook af???


Zelf met beide gereden?

Ik weet weld at je in een 800 een (voor mij persoonlijk) unieke auto hebt vergeleken met de 600.
Ook kun je zelden meer binnenruimte terugvinden dan in een 800.
En als je goed zoekt kun je er een met clima, e.r., abs, cv, leer, etc etc tegenkomen voor de prijs van een kale 618/ 620

Geplaatst: ma mar 13, 2006 3:32 pm
door marktromp
MMh okeey maar dat brengt me op het volgende volgens autoblehhh.nl heeft een 620si ten alle tijde een handmatige airco. Maar is dat wel zo ? Op autoblehh kom ik ook een heleboel modellen tegen waar t niet op zit.

Ik denk dat iemand van jullie mij daar wel antwoord op kan geven :)

Geplaatst: ma mar 13, 2006 3:42 pm
door Bart-K
misschien na een bepaald jaar wel, maar mijn si uit 1994 had het iig niet!!