Pagina 2 van 3
Geplaatst: di dec 02, 2003 3:02 pm
door rover220GTi
Komt nu al heel laat en s totaal onnofig
maar de golf V5 is echt bagger! Zuipt veel,, en gaat niet bijzonder vooruit. Ze verkopen echt slecht en hebben en heel laag waarde zodra je er mee bij de dealer weg rijdt. Verder is het ook bekend, tenminste voor zover ik ervaring ermee heb, dat de dealers echt shit zijn. Hoe dit bij Rover is kunnen we het dan wel over hebben
Stilo, zoals Skytig al zei, is niks, Cupra is toch 2.8? Dan zuipt die dus ook veel, heb je wel 4x4 geloof ik, maar die kost toch veel meer?
Een MG begint dan helemaal niet slecht te klinken. De ZR heeft toch wel relatief lage brandstof gebruik, tenzij je het gaspedaal induwt, zoals bij iedere auto.
ZS is misschien te groot, weet niet wat je "limiet" is, maar anders wel iets handiger qua ruimte. ZT is ech groot, maar wel aso.
Up to you amigo.
Erik
Geplaatst: di dec 02, 2003 3:18 pm
door MGPete
Huh?
Begrijp dit beriggie eg nie
Ik wilde weten of Issy al voor de ZT heeft gekozen (that's all).
Heb zelf een ZS; zeker niet te groot, vind (persoonlijk)de ZR eerder te klein dan (no offense ANton/Kok

).
De ZT is wel te groot voor zo'n sportieve auto, dan de ZT-T.
C Ya
Pete
Geplaatst: di dec 16, 2003 7:25 pm
door Kok
(no offense ANton/Kok ).
Nâuh mot je wel uit gaan keike Haagse Harry, anders kreig je een kèhagde ros voâh je kanis

Geplaatst: di dec 16, 2003 7:34 pm
door Anton
Hier sluit ik me dan ook volledig bij aan.

Geplaatst: di dec 16, 2003 7:57 pm
door pagan
Kok schreef:
Nâuh mot je wel uit gaan keike Haagse Harry, anders kreig je een kèhagde ros voâh je kanis

kickuh taaltje toch
Pagan - roflhao

Geplaatst: di dec 16, 2003 9:13 pm
door Järv
MGPete schreef:... Heb zelf een ZS; zeker niet te groot, vind (persoonlijk)de ZR eerder te klein dan .....
Ben ik helemaal met MGPete eens !

Geplaatst: di dec 16, 2003 10:25 pm
door Anton
Nee, lekker dan. Begin jij ook nog effe.

Geplaatst: di dec 16, 2003 10:30 pm
door Järv

ROFLMFAO

Geplaatst: di dec 16, 2003 10:34 pm
door Anton
Voorspelbaar he.

Je kan verwachten dat ik hierop reageer.

Geplaatst: wo dec 17, 2003 5:06 am
door Skytiger
GRRRR.... You motha#%$^%&
It's not to small...it's too small...
Zo nu zein we al meej dreien..
Ik wil nie moeiluk doen hur, maor dien ZR is eg nie te klein hor.
Okeej ik had achteraf ok wel grotur maor jah des nu eenmaol nie eej.
Mesgien volgund jaor...
GreetingzZz,
Sky
Geplaatst: wo dec 17, 2003 9:45 am
door MGPete
Rover schreef:
Ben ik helemaal met MGPete eens !

Hear, hear !
Gastuh, ik zè
PERSOONLIJK ja!?
Maarruh, gaat 'ie nou voor de ZT of nie?
C Ya
Pete - die de grote letter heeft ontdekt

Geplaatst: do jan 08, 2004 9:20 pm
door matroos
Elke keer ik in mijn ZR stap, kan ik het eerste kwartier niet sturen, omdat herman elke keer de kop op steekt.
Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat er geen een auto is waar ik nog steeds zoveel lol van kan hebben na 1,5 jaar rijden.
En ik ben een van de weinige in de kop van NH die erin rijd.
En mischien een voordeel/nadeel, de ZR eist van je dat je af en toe gewoon echt het gas intrapt, en dan na dat ritje kan mijn dag niet meer stuk (en ook die van de politie niet meer).
De groeten,
Matroos

Re: Prestatie vragen???
Geplaatst: do jan 08, 2004 10:03 pm
door SilverCupr@
Hehehe, ik zie dit berichtje nu pas. Anders hadden jullie natuurlijk veel eerder een reactie gezien....
Het feit dat je met de ZR wat exclusiefs in huis hebt ben ik met jullie eens.
Maar als je puur op zoek bent naar een race monster zou ik toch eerder bij Cupra terecht komen.
Van de genoemde auto's is misschien de ZR wel de snelste, echter moet er niet vergeten worden dat van de 4 auto's de Cupra als enige te chippen is.
Dus dan zit je gelijk al aan de 200 pk met alleen een chip, is nog wat pk winst te behalen met bijv. een compleet uitlaatsysteem.
Gaat geen van de 3 andere concurenten halen volgens mij......
Ik weet dat ik hier deze discussie niet ga winnen, maar wou toch maar ff reageren....
Remco
Re: Prestatie vragen???
Geplaatst: do jan 08, 2004 10:29 pm
door Mista T
SilverCupr@ schreef:
Van de genoemde auto's is misschien de ZR wel de snelste, echter moet er niet vergeten worden dat van de 4 auto's de Cupra als enige te chippen is.
Remco
De CUPRA heeft ook een turbo en daarom is het makkelijker om deze goed te chippen.... Het is niet zo dat je de ZR niet kan chippen. Na verluid kennen ze er zo iets van 10-14 PK uit halen.... De reden waarom ik over de turbo begin is dat het wel leuk is, maar toch wel gevoelig... ZEkers als je gaat chippen...
Re: Prestatie vragen???
Geplaatst: do jan 08, 2004 11:23 pm
door SilverCupr@
Mista T schreef:De CUPRA heeft ook een turbo en daarom is het makkelijker om deze goed te chippen.... Het is niet zo dat je de ZR niet kan chippen. Na verluid kennen ze er zo iets van 10-14 PK uit halen.... De reden waarom ik over de turbo begin is dat het wel leuk is, maar toch wel gevoelig... ZEkers als je gaat chippen...
Dit moet je me toch ff uitleggen, waarom is een turbo gevoelig?
De Ibiza is mijn eerste auto met een turbo, maar ik vind het toch wel gaaf hoor.
Remco
Geplaatst: do jan 08, 2004 11:28 pm
door Mista T
Als je een turbo niet goed behandeld, kan deze het sneller begeven...
Ook moet je er rekening mee houden dat een turbo heel, heel hard rond draait..... Daarom moet je er rekening mee houden dat ie goed gesmeerd wordt.. Anders kan ie stuk lopen... Het is wel erg leuk een TURBO... ZEKERS als je er een DUMP VALVE op hebt...
TRouwens..... Er is een Supercharger te krijgen voor een 1,8 VVC blok...
Deze levert dan 215 PK.... Dan is ie ook nog wel aan te passen, voor hogere waardes....
Het verschil tussen een TURBO en SUPERCHARGER weten veel mensen niet... Wie weet het hier wel?????? gewoon een testje van mij
