velgen, zeg eerlijk je mening
de rover is blijft dus echt de daily, ieder dag 50 km.
er zijn er wel meer die mijn originele velgen mooi vinden, maar het is enorm veel poetwerk,na 2 dagen zijn ze al heel zwart in de hoeken (en da is er veel) en krijg je moeilijk af. ook enorm irritant om te poetsen.
vind ook dat de wagen heel erg hoog ligt en de wielen te vel naar binnen zitten.
enals die brede velgen, vooral van achter, dan komt da mooi uit met een verlaging.
maar de mini roept ook
er zijn er wel meer die mijn originele velgen mooi vinden, maar het is enorm veel poetwerk,na 2 dagen zijn ze al heel zwart in de hoeken (en da is er veel) en krijg je moeilijk af. ook enorm irritant om te poetsen.
vind ook dat de wagen heel erg hoog ligt en de wielen te vel naar binnen zitten.
enals die brede velgen, vooral van achter, dan komt da mooi uit met een verlaging.
maar de mini roept ook
9 Breed is waaaay toooo breed voor onder een 25/200.
Ik heb er in de tijd (beginperiode) even de 9breed van mijn broer opgelegd... Onmogelijk dat dat goed komt.
Stak écht veel uit de wielkasten, en mijn broer zijn velgen hebben nog een vrij hoge Et, dus...
Laten vallen, die velgen.
Té duur ook nog. Voor een Rh Cup kan je dat nog vragen, maar dit is tenslotte namaak van een Rh Cup velg. Dus zeker niet doen...
Ik heb er in de tijd (beginperiode) even de 9breed van mijn broer opgelegd... Onmogelijk dat dat goed komt.
Stak écht veel uit de wielkasten, en mijn broer zijn velgen hebben nog een vrij hoge Et, dus...
Laten vallen, die velgen.
Té duur ook nog. Voor een Rh Cup kan je dat nog vragen, maar dit is tenslotte namaak van een Rh Cup velg. Dus zeker niet doen...
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
mmmm liggen de prijzen in belgie niet anders dan in NL ???
(mischien stomme vraag hoor
)
de banden zijn smaller als de velg en kan dus nog wel goed gaan.
maar even passen en meten kan geen kwaad.
ook even maximaal sturen, en kijken of ze niet de binnenkant van je scherm raken.
wel stoeprand gevaarlijk trouwens
(mischien stomme vraag hoor

de banden zijn smaller als de velg en kan dus nog wel goed gaan.
maar even passen en meten kan geen kwaad.
ook even maximaal sturen, en kijken of ze niet de binnenkant van je scherm raken.
wel stoeprand gevaarlijk trouwens
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
klinkt wel verleidelijk.
ik hou wel van die duitse style.
maar dan moet de ZS wel flink omlaag, anders ziet het er nog niet uit.
en mn vrouw ziet het ook niet helemaal zitten.
die wil een beetje comfor houden.
(yeah richt :P likes that gona happen
)
ben benieuwd of iemand die wielen kan shoppen onder de ZS
ik hou wel van die duitse style.
maar dan moet de ZS wel flink omlaag, anders ziet het er nog niet uit.
en mn vrouw ziet het ook niet helemaal zitten.
die wil een beetje comfor houden.
(yeah richt :P likes that gona happen

ben benieuwd of iemand die wielen kan shoppen onder de ZS
-
- The Big Boss
ik zou de originele eronder laten zitten, ziet er veel beter uit.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
ik heb weer een setje tweedehands velgjes zonder band op het oog voor 120 euroke's zonder banden.
Zijn leuke vervangers voor de huidige velgen die zo kotshatelijk zijn om te poetsen.
en ik vind deze 5 spaaks er lekker sportief uitzien, het zijn 16 inchers van 17 breed et 38 4x100 dus past heerlijk zonder te overdrijven.
ik meld nogmaals, de rover is enkel een dagelijkse auto, meeste geld en tijd kruipt in de mini, maar ik wil dus toch van mijn huidige velgen af wegens het kuiswerk.

morgenavond moet ik wel de knoop doorhakken of ik ze neem of niet.
jou mening is ook wel welkom hoor
Zijn leuke vervangers voor de huidige velgen die zo kotshatelijk zijn om te poetsen.
en ik vind deze 5 spaaks er lekker sportief uitzien, het zijn 16 inchers van 17 breed et 38 4x100 dus past heerlijk zonder te overdrijven.
ik meld nogmaals, de rover is enkel een dagelijkse auto, meeste geld en tijd kruipt in de mini, maar ik wil dus toch van mijn huidige velgen af wegens het kuiswerk.

morgenavond moet ik wel de knoop doorhakken of ik ze neem of niet.
jou mening is ook wel welkom hoor