razorclaw's dagje sleutelen
Hmm, oke, ziet er niet slecht uit.
Tummeke en ik zaten gisteren een zr interieur te bewonderen, die had net als jij heel veel zaken van het interieur in kleur gespoten. Was best apart moet ik eerlijk zeggen:
http://i2.photobucket.com/albums/y30/ad ... ats001.jpg
Zeg niet dat jij hetzelfde moet doen, maar ik vind dit best apart....
Tummeke en ik zaten gisteren een zr interieur te bewonderen, die had net als jij heel veel zaken van het interieur in kleur gespoten. Was best apart moet ik eerlijk zeggen:
http://i2.photobucket.com/albums/y30/ad ... ats001.jpg
Zeg niet dat jij hetzelfde moet doen, maar ik vind dit best apart....
dat ziet er idd wel gaaf uit ik zat ook aan zoiets te denken..middenconsole
schelpen van de handdeur grepen en nog een paar kleine dingen in kleur te spuiten. En idd je moet niet te veel in kleur spuiten dan klopt de verhoudingen van je interieur niet meer. Het moet wel een beetje sportief en rust uit stralen
schelpen van de handdeur grepen en nog een paar kleine dingen in kleur te spuiten. En idd je moet niet te veel in kleur spuiten dan klopt de verhoudingen van je interieur niet meer. Het moet wel een beetje sportief en rust uit stralen

- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Niet doenrazorclaw schreef:dat ziet er idd wel gaaf uit ik zat ook aan zoiets te denken..middenconsole

Striker welke Art-nummer heeft die "andere gaskabel" die op deze Gasklephuis past ? Ben nml. naar de dealer geweest in assendelft. En we hebben de motorkap van meerdere 25 serie open getrokken. en wat me op viel was dat er in géénéén model die ik gezien had, zo'n gasklephuis zatStriker schreef: Normaal gesproken moet je voor deze klep wel een andere gaskabel gebruiken, maar dat heb je zo te lezen inmiddels netjes opgelost :P.