easy2 schreef:zo'n multimeter kun je overal kopen voor een tientje, gewoon halen, je zult er nog heel veel plezier van beleven bij verdere "stroomproblemen"met je auto!
Het zal geheid heel handig zijn maar heb geen idee hoe zon ding werkt dus heb er daarom ook nooit eentje gekocht.
Na veel onnodig geouwehoer heb ik het probleem gevonden waardoor mijn auto niet wou starten.
Het probleem lag aan de kabel die onder de auto naar de startmotor loopt die moest een slagje aangedraaid worden en klaar was ik hij loopt en start weer als een zonnetje.
Met de nieuwe apk erop kan ik er wer een jaartje tegenaan.
Beko schreef:
Het probleem lag aan de kabel die onder de auto naar de startmotor loopt die moest een slagje aangedraaid worden en klaar was ik
en het is zo vaak zoiets stoms, welke kabel was het trouwens, een dikke direct vanaf de accu, of die veel kleinere die via de motordraadboom naar de startmotor gaat?
Laatst gewijzigd door 118GTR op vr okt 07, 2005 10:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
het was die met de relais eraan die aan de startmotor zit want het was de bedoeling om die te bekijken en zo zag ik dat die iets los zat slagje aangedraaid en geprobeerd en wroem hij deed het.
En idd het was idd iets stoms.