Mjah het gaat wel door... maar ga er zelf niet aan beginnen meer.
Laat het wel doen, had beter eerst even kunnen kijken: 'Hoe?' voordat ik er aan begon! :P
Remmen vervangen van R623! :(
Nou ze zitter er onder hoor!!!
Vanmorgen bij van Noort aangekomen, en meteen laten monteren!
Meteen een wiellager en een homokineethoes mee laten pakken!
Heeft wat bloed zweet en tranen gekost met dat !@()!@()!@*()@*)(!@*()!@*()!@*()!@*()!@-syteem! Van 11:30u tot 16:30u bezig geweest!!!!!
Maar in iedergeval wel lekkere koffie gekregen en kennis gemaakt met een leuk en goed garagebedrijf die overal gewoo goed te tijd voor neemt.
Vanmorgen bij van Noort aangekomen, en meteen laten monteren!
Meteen een wiellager en een homokineethoes mee laten pakken!
Heeft wat bloed zweet en tranen gekost met dat !@()!@()!@*()@*)(!@*()!@*()!@*()!@*()!@-syteem! Van 11:30u tot 16:30u bezig geweest!!!!!
Maar in iedergeval wel lekkere koffie gekregen en kennis gemaakt met een leuk en goed garagebedrijf die overal gewoo goed te tijd voor neemt.
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
Volgende week vrijdag weer even terug naar van noort, het lager wat linksvoor vervangen is lijkt mij niet helemaal goed.
Bij iets een gewicht verplaatsing naar het linkervoorwiel (bij +/- 40km/u zacht naar rechtsstuurend) hoor ik een schurend geluid me interieur inkomen (pulserend). En als ik een snelle stuurbeweging maakt van middemstand, naar links, en dan naar rechts hoor in me linkervoorwiel knoepen (zoiets) Net of er toch ergens nog speling zit, dat wordt dan opgelost en meteen een APK'tje erop!
Iemand desnoods nog enig idee wat het zo kunnen zijn?
Bij iets een gewicht verplaatsing naar het linkervoorwiel (bij +/- 40km/u zacht naar rechtsstuurend) hoor ik een schurend geluid me interieur inkomen (pulserend). En als ik een snelle stuurbeweging maakt van middemstand, naar links, en dan naar rechts hoor in me linkervoorwiel knoepen (zoiets) Net of er toch ergens nog speling zit, dat wordt dan opgelost en meteen een APK'tje erop!
Iemand desnoods nog enig idee wat het zo kunnen zijn?
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
Dus vandaag was de dag gekomen dat ik naar het lager wat al vervangen was zou laten kijken door van noort. Om niet helemaal voor niets daarheen te rijden meteen afgesproken dat we een APK'tje mee zouden pakken. Stond daar vanmorgen om 09:15u op de stoep, meteen samen met mijn naamgenoot naar het APK-station gegaan in een naastgelegen dorpje. Waren daar eigenlijk vrij vroeg en dachten dat we zo aan de beurt waren, waar het niet dat er meteen een stuk of 4 auto's kwamen met een herkeuring en dus voorrang hadden. De monteurs gingen daarna meteen een bakkie doen, dus wij maar wachten.
Uiteindelijk werd de 623 afgekeurd op speling op het lager, links voor.
Mijn vermoeden dat er toch iets mis met het lager is, was bevestigd.
Meteen terug naar van noort en begonnen met het nogmaals vervangen van het lager... pfffff blijf een systeem van honda! Iedereen die daar aan wil beginnen maak je borst maar nat!!!
Uiteindelijk van een sloop 600 het lager vanaf gehaald alvorens we het gecontroleerd hadden op speling.
Toen zat het ook nog eens tegen met een moer die over een stuk draadeind moest om een gedeelte van de ophanging vast te zetten.
Daarna het het uur van de waarheid, terug naar het keuringstation voor een herkeuring. De knakker die mijn wagen had gekeurd was al weg (lees: thuis) Maar die kerel deed niet moeilijk en melde mijn wagen af zonder de reparatie bekeken te hebben? :P
Mijn wagen is om 16:27u afgemeld, dus was weer een mooi dagje zo alles bij elkaar! :P
Uiteindelijk werd de 623 afgekeurd op speling op het lager, links voor.
Mijn vermoeden dat er toch iets mis met het lager is, was bevestigd.
Meteen terug naar van noort en begonnen met het nogmaals vervangen van het lager... pfffff blijf een systeem van honda! Iedereen die daar aan wil beginnen maak je borst maar nat!!!
Uiteindelijk van een sloop 600 het lager vanaf gehaald alvorens we het gecontroleerd hadden op speling.
Toen zat het ook nog eens tegen met een moer die over een stuk draadeind moest om een gedeelte van de ophanging vast te zetten.
Daarna het het uur van de waarheid, terug naar het keuringstation voor een herkeuring. De knakker die mijn wagen had gekeurd was al weg (lees: thuis) Maar die kerel deed niet moeilijk en melde mijn wagen af zonder de reparatie bekeken te hebben? :P
Mijn wagen is om 16:27u afgemeld, dus was weer een mooi dagje zo alles bij elkaar! :P
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr