Pagina 2 van 3
Geplaatst: di sep 06, 2005 9:34 pm
door Striker
Dit is idd wel een goeie.
Ik zat zelf te denken dat als de kat kapot zou zijn, de lambda sensor weleens in de war kan raken, met het horten en stoten tot gevolg.
Maar de oude is nu in goede handen, dus ik wacht (on)geduldig af :P.
Ja, wiellager wordt meteen bij Van Noort vervangen.
En dat ene is binnen en wordt ook meteen gemonteerd

.
Geplaatst: wo sep 07, 2005 6:09 pm
door Robert-220TC
Striker schreef:
En dat ene is binnen en wordt ook meteen gemonteerd

.
Vertel Vertel Vertel
staat niet voor niks een

achter

Geplaatst: wo sep 07, 2005 6:11 pm
door Striker
Lol, 't is niet zo heel bijzonder hoor. Er wordt een nieuw MG ZR160 onderstel gemonteerd :P.
Geplaatst: wo sep 07, 2005 6:14 pm
door Robert-220TC
Striker schreef:Lol, 't is niet zo heel bijzonder hoor. Er wordt een nieuw MG ZR160 onderstel gemonteerd :P.
volgende stap zijn de logo's en dan ben je klaar

Geplaatst: wo sep 07, 2005 6:15 pm
door Striker
Het komt er wel steeds dichterbij hè?

Geplaatst: wo sep 07, 2005 7:50 pm
door Frekkel
onderstel? veren en dempers?
of de gehele zooi?
wanneer komt de zr neus??
Geplaatst: wo sep 07, 2005 7:55 pm
door Striker
Veren en dempers.
Denk niet dat ik ooit de neus vervang voor die van een ZR. Ik vind de voorkant eigenlijk wel goed zoals hij nu is, wat agressiever dan met de dubbele koplampen. Maar zeg nooit nooit, als ik eens tegen een goedkope voorkant van een 25/ZR aanloop :P.
Geplaatst: za sep 10, 2005 6:47 pm
door Striker
M'n auto is inmiddels weer klaar. Van Noort heeft er een aantal maal in gereden en hij liep als een zonnetje

.
Dus wat het achteraf geweest is weet ik nog steeds niet, maar het lijkt iets eenmaligs. Waarschijnlijk dus een vuiltje in de injectoren oid.
Wiellager is vervangen en de ZR160 dempers zitten er onder. Ben benieuwd :P.
Komende week wordt de deuk in mijn deur die er al een tijdje inzit verwijdert, met nog wat meer kleine deukjes (met dank aan de buurtbewoners

). Nog ff geduld dus en dan kan ik gaan uitproberen of het onderstel een verbetering is. De auto staat nu helaas wel een stukje hoger dan eerst

.
Geplaatst: za sep 10, 2005 6:52 pm
door Mark16v
Striker schreef:De auto staat nu helaas wel een stukje hoger dan eerst

.
Kan je niet weer je eigen verlagingsveren monteren dan? of gaat het effect van het ZR160 onderstel dan weer verloren?
Geplaatst: za sep 10, 2005 7:00 pm
door MARTIN
Gaat weer de goede kant op zo.
en zal dan binnenkort toch het resultaat eens moeten komen bekijken.
Geplaatst: za sep 10, 2005 7:10 pm
door Striker
Ja, jullie moeten absoluut een keer langskomen. Afgelopen tijd (incl. dit weekend) is nogal hectisch, maar ik zal binnenkort wel ff contact opnemen.
Mark16v schreef:Kan je niet weer je eigen verlagingsveren monteren dan? of gaat het effect van het ZR160 onderstel dan weer verloren?
Nee, die zijn niet gemaakt voor ZR dempers, dus ik denk niet dat dat de rijeigenschappen ten goede komt.
Wel vreemd dat de auto nu hoger staat: de dempers zijn 2,5cm korter en de veren hebben een winding minder (3 ipv 4). De ZR veren zijn blijkbaar veel stijver dan de Pi veren :P.
Maar ik kan natuurlijk altijd nog Avo verlagingsveren voor de ZR kopen

.
Geplaatst: za sep 10, 2005 7:43 pm
door Frekkel
of de x-power veren van eibach, die verlagen de wagen 2.5 cm

Geplaatst: za sep 10, 2005 8:02 pm
door Striker
Dat is ook een mogelijkheid (maar duur) :P.
Geplaatst: za sep 10, 2005 10:54 pm
door Frekkel
maar zeer goed

Geplaatst: za sep 17, 2005 3:11 pm
door Striker
Ik ben vandaag m'n auto weer op wezen halen. De auto staat met de ZR160 dempers/veren wel een stukje hoger dan met de vorige dempers en veren, maar de wegligging is absoluut verbeterd: comfortabeler over bulten, maar strakker in de bocht.
Helaas begon de auto op de terugweg weer te sputteren

. Dat zal je altijd zien: als hij bij de garage staat rijdt hij al die tijd prima, zodra ik 'm weer terug heb begint het gezeik weer

. Om gek van te worden.
Maar weer verder zoeken naar het euvel dus

.
Geplaatst: di sep 20, 2005 10:02 am
door Dutch
Al weer nieuws???