Als het goed is staat er een electrisch schema in je boekjes van de 200 meestal achterin dacht ik leg die van de 200 en zr dan naast elkaar en je kunt kijken wat bij welke auto welke kleur is.(moet je alleen van iemand met een zr een kopie fixen van dat schema.(mischien kan anton je hiermee helpen???
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Kan ik inderdaad doen. Maar ik heb op mijn site ook het complete werkplaatshandboek staan voor de 25 / ZR. Dus hij kan dat ook downloaden, en zelf daar opzoeken.
Vraag: Is het mogelijk om op onze Rover 2.14 Si (zonder electrisch verstelling) spiegels van een MG ZR te bouwen? Zo ja, waar plaats ik dan de schakelaar voor deze verstelling? En liggen de kabels al in de deuren of waarschijlijk niet?
Mini me schreef:Vraag: Is het mogelijk om op onze Rover 2.14 Si (zonder electrisch verstelling) spiegels van een MG ZR te bouwen? Zo ja, waar plaats ik dan de schakelaar voor deze verstelling? En liggen de kabels al in de deuren of waarschijlijk niet?
Ja, linksonder het stuur (daar zal nu waarschijnlijk een afdekplaatje zitten), nee.
Er bestaan trouwens ook niet-electrische ZR spiegels .
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!