Show uw getunede of gestyled motorinhoud!

214 216 218 220 25
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Het befaamde "psssssssssssssssssssssssst" geluid uit The Fast and the Furios!

Cheers Pagan
Afbeelding
Beko

Bericht door Beko »

Is zo een ding alleen bij turbo motoren mogelijk want vind zo een geluidje toch wel gaaf hoor.

Groet
Beko
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Er bestaan allerhande systemen die t geluid nabootsen. T bestaat zelfs voor turbodiesels. Maar t blijft fake natuurlijk en t is vermoedelijk niet altijd goed voor de motor (op n diesel bvb :? ).

Cheers Pagan
Afbeelding
Beko

Bericht door Beko »

Heb je hier ook een site van of een verkoop adres waar ik wat meer informatie over kan krijgen voor mijn non turbo blok :?: :?:
Ehm schade aan het blok hoe bedoel je dat precies :?: :?:

Groet
Beko
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Er waren nog al wat vragen of druk aflaten op een turbodiesel motor via zo'n dumpvalve (reken op meer dan 250€) schade kon veroorzaken of niet. Mogelijk kan het vermogensverlies opleveren. Anderen beweren trouwen dat t niet kan (gaat dan vnl om VAG tdi motoren) op een diesel.

Tis een gadget dat je met een luidspreker in of een gaspedaalsensor het psst effect krijgt. Echt fake apparaatjes dus, die vrij prijzig schijnen te zijn.

Heb zelf nog geen link.

Cheers Pagan
Afbeelding
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Zo'n apparaat met een luidspreker wil je echt niet mee rondrijden :) :)
roverdude

Bericht door roverdude »

Hier bij ons word je een tjoener genoemt als je zoiets onder de kap hebt :lol: .

Zonder dumpvalve is eigenlijk net zo leuk, maar niet zo gezond voor de turbo. Op het moment dat je van het gas gaat is het net alsof er een nest duiven onder je motorkap zit(turbo chater dacht ik).

Vrooooom, roekoe roekoe, vrooooom, roekoe roekoe :mrgreen: Beeld je het eens in, gewoonweg nog leuker dan pssht.

Greetz roverdude
Plaats reactie