Eindelijk
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Er zit wel dergelijk verschil tussen de spi spruitstukken, die voor de 8v heeft een 2x2 layout, die voor de 16v een 4x1 layout.
De gasklep weet ik niet zeker, dus als mark zegt dat het filter op beide past, dan zal die wel evengroot zijn voor beide auto's
De gasklep weet ik niet zeker, dus als mark zegt dat het filter op beide past, dan zal die wel evengroot zijn voor beide auto's
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
de gasklep/injector housing is inderdaad gelijk.118GTR schreef:Er zit wel dergelijk verschil tussen de spi spruitstukken, die voor de 8v heeft een 2x2 layout, die voor de 16v een 4x1 layout.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Kan iemand mij nou ff vertellen wat nou het echte verschil is tussen en losse openluchtfilter en een 57i kit want volgens mij word er gewoon way tomuch betaald voor een 57i kit omdat je met een beetje handigheid en creativiteit zelf ook een soortgelijke kit kunt maken of heb ik het nou verkeerd
Groet
Beko

Groet
Beko
Misschien wel, maar misschien is het ook wel dat die 57i kit voor de 100 spi een soort van platgeslagen filter bevat (een 'standaard' openluchtfilter is te hoog ivm de motorkap).Beko schreef:Kan iemand mij nou ff vertellen wat nou het echte verschil is tussen en losse openluchtfilter en een 57i kit want volgens mij word er gewoon way tomuch betaald voor een 57i kit omdat je met een beetje handigheid en creativiteit zelf ook een soortgelijke kit kunt maken of heb ik het nou verkeerd![]()