Kwikfit NOOIT MEER

414 416 418 420 45
Beko

Bericht door Beko »

Joh ga nogsteeds met plezier naar Kwik fit (enschede) en word altijd zeer goed geholpen en er word altijd door dezelfde monteur aan mijn auto gewerkt wil er ook geen ander aan hebben en zelfs daar word naar geluisterd :D
Tja zolang ik geen nare ervaringen krijg met ze blijf ik een KwikFitter.

Iedereen denkt nou zekers dat ik aandelen heb in KwikFit maar nee hoor ben ook een doodgewone klant en niks geen relatie ermee ;)

Groet
Beko
Skytiger

Bericht door Skytiger »

118GTR schreef:niet zozeer een kwik-fit probleem dus.......
ambtenaren werken niet alleen bij de overheid :lol: , en als ze dan nog onbeschoft en eigenwijs zijn.........
Ook voor jouw hebben ze gips :!: :!: :!: (antwoord van een dan maar onbeschofte en eigenwijze ambtenaar die idd niet direct bij de overheid werkt)

DE KWIKFIT IS ENKEL GOED VOOR APK.
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

..... hadden ze je er maar de kracht en het lef voor gegeven :rofl: :lol: :rofl:
You can go fast ... but I can go anywhere.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Skytiger schreef: Ook voor jouw hebben ze gips :!: :!: :!: (antwoord van een dan maar onbeschofte en eigenwijze ambtenaar die idd niet direct bij de overheid werkt)
fijn dat er voor mij gips bestaat, maar mag ik je er op wijzen dat er niets beledigend staat, en je dus om niets met allerlei dreigementen staat te zwaaien.

Rover416GSI, is een typische gevalletje ambtenaar tegen gekomen bij de kwikfit. Die werken volgens en het boekje, en anders niet. Staat het niet in het boekje dan breekt de paniek uit, en willen ze dat het probleem weg gaat(dat jij vertrekt)

De overheid heeft veel van dat soort mensen aan het werk, maar ik ben nergens aan het generaliseren.

Vervolgens krijg ik het op mijn dak dat een aantal mensen de moeite niet kunnen opbrengen te lezen wat er daadwerkelijk staat. :evil: En er meteen maar van uitgaan, dat alles en iedereen die voor de overheid werkt beledigt word, nou #%^$&^#% :!:
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Skytiger

Bericht door Skytiger »

118GTR schreef: fijn dat er voor mij gips bestaat, maar mag ik je er op wijzen dat er niets beledigend staat, en je dus om niets met allerlei dreigementen staat te zwaaien.

Rover416GSI, is een typische gevalletje ambtenaar tegen gekomen bij de kwikfit. Die werken volgens en het boekje, en anders niet. Staat het niet in het boekje dan breekt de paniek uit, en willen ze dat het probleem weg gaat(dat jij vertrekt)

De overheid heeft veel van dat soort mensen aan het werk, maar ik ben nergens aan het generaliseren.

Vervolgens krijg ik het op mijn dak dat een aantal mensen de moeite niet kunnen opbrengen te lezen wat er daadwerkelijk staat. :evil: En er meteen maar van uitgaan, dat alles en iedereen die voor de overheid werkt beledigt word, nou #%^$&^#% :!:
Hahahahahahahahaha....Hap hap hap...
I the f*ck dont care what people think of me...

Je bent wie je bent en doet wat je doet...
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Skytiger schreef:
Je bent wie je bent en doet wat je doet...
agreed.

Maar ff in het algemeen(en ook de reden waarom ik zo hap) wordt ik nogal geirriteerd van allerlei mensen:

1) die geen moeite nemen om te lezen wat er staat
2) geen moeite nemen wat ze bedoelen behoorlijk te formuleren
3) geen moeite te nemen zich behoorlijk te identificeren en er toch van uit gaan dat ik direct weet wie ze zijn.
4) niet aan bronvermelding doen

Dit alles geld in voor een hoog percentage emails dat ik ontvang, een vb van vorige week:
een minkukel schreef: He,

heb jij rover koplampen.
Arnoud
4 :!: :!: emailtjes verder waren we eruit: Hij dacht dat ik een roversloperij had en een linkerknipperlicht zocht voor een rover 600 :!: :!: :!:
Hij dacht dit vanwege mijn marktplaats advertenties(waarin staat dat ik rover 100 onderdelen te koop heb)

gek word ik ervan, maar ik denk dat ik in de toekomst dit soort figuren maar direct op mijn ban-list gooi. Er zijn wel betere dingen waar je je druk over kunt maken.

Andere mensen hier wel eens last van?
Rover 118 GTi VVC MK3.2

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Haha, dat iemand denkt dat jij een sloperij runt kan ik niet zo gek vinden :lol:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
avdwerf

Bericht door avdwerf »

ja had het laatst ook, had mijn lexuslichten voor een 200 te koop staan, krijg ik een mailtje, heb je ze misschien ook voor een 400?? en heb je anders mooie tuningsonderdelen voor een 400 liggen??, heb daar maar op gereageerd dat ie voortaan maar ietsje beter moet lezen...
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Striker schreef:Haha, dat iemand denkt dat jij een sloperij runt kan ik niet zo gek vinden :lol:.
bleef het maar bij iemand, het zijn er tientallen. (vroeger was het nog erger, toen konden ze me bellen want slim genoeg om al mijn ads te checken zijn ze wel). Terwijl er duidelijk staat dat ik rover 100 onderdelen heb, lezen ze dat ik vast ook wel non-r100 onderdelen heb.
Rover 118 GTi VVC MK3.2

www.118GTi.tk

Beko

Bericht door Beko »

Gurt schreef:Hey Beko, laat me een keer weten als je weer in Enschede bent. Tijd voor een 114 gti minimeet :twisted:

Greetz G.
Joh waar in Enschede woon je ergens, ik kom vaak op Pathmos Stadsveld en aan de singel bij Lares.
Heb laatst een rover 114 gezien in Enschede met een engelse vlag als dak.

Groet
Beko
Plaats reactie