rover met schade gekocht
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
dat is ind goed koopJeroentjuh schreef:mwah, ik vind het bij een erkend schade bedrijf ook nog wel redelijk meevallen: € 275 motorkap + bumper
probeer anders eens
www.alacar.nl
daar staat zo'n wijzer op, stappen plan etc etc
ken hun werkmethode niet hoor en hoe hun werk afleveren
nou vandaag dus het carretje opgehaald! meteen begonnen met sleutellen!
Alles wat er af moest is er af!
Konden niet meer verder omdat ik de bestelde voorfront + dwarsbalk nog niet ontvangen heb,
die komen als het goed is donderdag bij onze lokale onderdelen boer binnen
Toen maar clarion autoradio en parrot bluetooth carkit ingebouwd.....
Alles wat er af moest is er af!
Konden niet meer verder omdat ik de bestelde voorfront + dwarsbalk nog niet ontvangen heb,
die komen als het goed is donderdag bij onze lokale onderdelen boer binnen

Toen maar clarion autoradio en parrot bluetooth carkit ingebouwd.....
op de foto hier onder zit m'n broertje nog wat te hobby'en!
de bumper die ik gekocht heb is standaard, maar ik vind die standaard bumper en toch alwel redelijk sportief uit zien....
Ik ga er eerst voor zorgen dat die auto strax fatsoenlijk rijd,
dan wordt het tijd voor nieuwe 17" velgen.. heb al een mooi setje op het oog....

de bumper die ik gekocht heb is standaard, maar ik vind die standaard bumper en toch alwel redelijk sportief uit zien....
Ik ga er eerst voor zorgen dat die auto strax fatsoenlijk rijd,
dan wordt het tijd voor nieuwe 17" velgen.. heb al een mooi setje op het oog....

- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
kep geen lampen nodig....
maar vandaag m'n broertje op pad gestuurd voor een nieuwe luchtfilter...
nou een orginele veelste duur.... toen heeft ie er maar een van Dynamik gekocht?
zit iig een aardig geluid in...

Alleen kan de motor niet te lang laten lopen want de radiateur zit er nog niet in, dus hij koelt niet....
Vandaag werd ik gebelt door onze onderdelen boer, en verblijde mij met het nieuws dat de onderdelen die ik nodig had op voorraad waren bij importeur, dus morgen in de loop van de dag kan ik mijn nieuwe voorfront+dwarsbalk ophalen!
Dus morgen en vrijdag aaf lekker sleutellen & lassen.
Ik hoop dat ik maandag dan de auto naar de spuiter kan brengen!
maar vandaag m'n broertje op pad gestuurd voor een nieuwe luchtfilter...
nou een orginele veelste duur.... toen heeft ie er maar een van Dynamik gekocht?

Alleen kan de motor niet te lang laten lopen want de radiateur zit er nog niet in, dus hij koelt niet....
Vandaag werd ik gebelt door onze onderdelen boer, en verblijde mij met het nieuws dat de onderdelen die ik nodig had op voorraad waren bij importeur, dus morgen in de loop van de dag kan ik mijn nieuwe voorfront+dwarsbalk ophalen!
Dus morgen en vrijdag aaf lekker sleutellen & lassen.
Ik hoop dat ik maandag dan de auto naar de spuiter kan brengen!
iemand trouwens enig idee hoe ik het klokje uit het dashboard kan halen, volgens mij is de verlichting die er zit stuk, want zie haast niets van de tijd......
en ik kan de tijd ook niet verzetten
heb het rover boekje er al wel op nageslagen hoe ik de tijd moet aanpassen... maar wil niet mee werken...
trouwens vandaag een houder besteld voor m'n nokia 9300 zodat ie horizontaal kan liggen, kan ik met tomtom software ook navi'en
en ik kan de tijd ook niet verzetten

trouwens vandaag een houder besteld voor m'n nokia 9300 zodat ie horizontaal kan liggen, kan ik met tomtom software ook navi'en

- Striker
- MG-R Freak
Voor het klokje moet je eerst de plastic rand eromheen verwijderen, door er voorzichtig een schroevendraaier oid onder te steken en het dan omhoog te duwen. Nu kan je de plastic rand eraf trekken. Vervolgens haal je het klokje los door de twee schroefjes los te draaien (voorzichtig, want als ze vallen is de kans groot dat ze achter je dashboard verdwijnen
). Stekkertje aan de achterkant van het klokje loshalen en dat is 't.
De lampjes kan je eruit halen door ze een slag te draaien.

De lampjes kan je eruit halen door ze een slag te draaien.
thanx voor de tips! ga dat vanaaf proberen!
verder schiet het al op met de auto, voorfront zit er al op! nu nog op een aantal punten vast lassen, dat gaat ook vanaaf gebeuren.
motor kap zit er al op....
verwachting is dat we vanavond klaar zijn, op het spuiten na... vanmiddag ga ik m3 look spiegels bestellen, kunnen die meteen meegespoten worden.
verder schiet het al op met de auto, voorfront zit er al op! nu nog op een aantal punten vast lassen, dat gaat ook vanaaf gebeuren.
motor kap zit er al op....
verwachting is dat we vanavond klaar zijn, op het spuiten na... vanmiddag ga ik m3 look spiegels bestellen, kunnen die meteen meegespoten worden.
nou heb al een tijdje niet meer gepost, maar heb het een beetje druk gehad... ja ook met de auto...
de auto zit helemaal in elkaar hoeft alleen nog gespoten te worden
heb ook al nieuwe m3 spiegels binnen gehad, alleen de adaptor plaatjes hadden ze natuurlijk niet op voorraad
verder heb ik al een paar honderd km's mee gereden... en hij bevalt prima!
de 26e ben ik er natuurlijk bij, bij mijn eerste rover meeting
de auto zit helemaal in elkaar hoeft alleen nog gespoten te worden
heb ook al nieuwe m3 spiegels binnen gehad, alleen de adaptor plaatjes hadden ze natuurlijk niet op voorraad

verder heb ik al een paar honderd km's mee gereden... en hij bevalt prima!
de 26e ben ik er natuurlijk bij, bij mijn eerste rover meeting