eh!! 300 euries?! ik ben der alle 2 maand vanaf met 45 euries en das dan klein onderhoud (olie, waterpeil, ...) om de 5000kmpieterrademakers schreef: Ik ga niet voor een auto die 1500 euro waard is een beurt doen van 300 euro!!
Onderhoudsinterval
-
eggbert
-
pieterrademakers
-
Beko
Ehm mijn vorige auto was een volvo 440 DL met 150dkm gekocht voor 1700 gulden denkt toch niet dat ik hier grote beurten voor ga betalen heb altijd zelf de auto in onderhoud gehad zelf de dingen vervangen die vervangen moesten worden de auto heb ik 5 jaar gehad tot 250dkm en nooit echt bij een garage onderhoud laten doen altijd alles zelf gedaan nou mij zul je als laatste zien bij een garage om onderhoud te laten doen heb nooit problemen gehad met mijn auto en de nieuwe eigenaar heeft er inmiddels ook al een halve ton mee gereden en is nogsteeds hartstikke tevreden over de auto.
Tja je hoeft geen auto van mij te kopen hoor, andere optie is koop er een van iemand die een auto heeft omdat hij hem echt nodig heeft en niet van iemand als mij die hem behandelt zoals het ook echt moet. Denk je nou echt dat ik in een auto ga rijden die mij halverwege gaat laten staan eehhm dacht het niet maarja voor sommigen betekent een auto met een boekje erbij met stempels erin heelveel meer als een auto van iemand die er liefde in heeft gestoken, nou doe mij de auto met liefde maar want tegenwoordig laat je je boekje zo ff stempelen of je zet er ff een krabbeltje in met een datumstempel of wat dan ook vaker tv kijken dan zie je datsoort illegale gedoe wel.
Tja ieder zijn eigen keuze en mening en budget hiervoor.
Groet
Beko
Tja je hoeft geen auto van mij te kopen hoor, andere optie is koop er een van iemand die een auto heeft omdat hij hem echt nodig heeft en niet van iemand als mij die hem behandelt zoals het ook echt moet. Denk je nou echt dat ik in een auto ga rijden die mij halverwege gaat laten staan eehhm dacht het niet maarja voor sommigen betekent een auto met een boekje erbij met stempels erin heelveel meer als een auto van iemand die er liefde in heeft gestoken, nou doe mij de auto met liefde maar want tegenwoordig laat je je boekje zo ff stempelen of je zet er ff een krabbeltje in met een datumstempel of wat dan ook vaker tv kijken dan zie je datsoort illegale gedoe wel.
Tja ieder zijn eigen keuze en mening en budget hiervoor.
Groet
Beko