Horo rover update

214 216 218 220 25
Horo

Bericht door Horo »

En de nieuwe schoenen. (205/40/17) De kleur komt er op deze foto's niet goed uit. Het is Black Chrome.

Afbeelding
Afbeelding
Fallout

Bericht door Fallout »

Netjes hoor, die slofjes!
Wat me wel telkens opvalt als ik je fotos bekijk is de witte trekhaakdop.
Als je daar nu ns een zwarte voor koopt, zal dat een stuk beter staan.
Horo

Bericht door Horo »

Fallout schreef: Wat me wel telkens opvalt als ik je fotos bekijk is de witte trekhaakdop.
Als je daar nu ns een zwarte voor koopt, zal dat een stuk beter staan.
HEHE goeie. Die hele trekhaak bevalt me eigenlijk niet. Maar fietsen mee kunnen nemen is een noodzaak met mijn hobby wielrennen. Ik denk van de auto eigenlijk overal over na behalve mijn trekhaakdop. Dat witte ziet er iid niet uit nee. (Zat er standaard op)
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Ziet er netjes uit!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Erg mooie velgen!
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

nice wheels 8) :D
Jeroentjuh

Bericht door Jeroentjuh »

nu nog een tikkeltje verlagen?
Horo

Bericht door Horo »

En idd de aanhouder wint. De oranje glaasjes zijn eruit. De pinkers zijn ook wit nu.

Afbeelding

Sideskirts en frontlip liggen thuis (tnx to Tummeke) en M3-Look spiegels ook. Alles moet nog gespoten worden en ik hoop dat het voor 26 juni nog klaar kan zijn.
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Netjes hoor zo die deoranged koplampen 8)

Klinkt goed allemaal, sideskirts, M3 spiegels en een frontlip :D

Je bent lekker bezig, hoop dat het idd lukt voor de toertocht ;)
Horo

Bericht door Horo »

Goed nieuws. De "spuiter" is langs geweest en zal deze week of anders volgende week tijd hebben en ik ben dan de auto 2 a 3 werkdagen kwijt. De schade zal ook gerepareerd worden. Kortom, voor de tourtocht zal de boel er helemaal op en top uitzien (met grote waarschijnlijkheid).
No Comment Boy

Bericht door No Comment Boy »

Mooie velgen zeg!

Nu nog verlagen eh :mrgreen:
Horo

Bericht door Horo »

Verlagen zal alleen voor gaan (en dat ben ik ook van plan). Hoeveel hangt af van hoeveel de frontlip gaat doen tav drempels. Achter zal niet gaan als ik er ook nog fatsoenlijk mee wil gaan rijden. Maar met een beetje stugge veren en goede schokdempers moet ook dat wel lager kunnen, hehe.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Horo schreef:Achter zal niet gaan als ik er ook nog fatsoenlijk mee wil gaan rijden.
Hoe dat zo? Ben je van plan om een paar lijken in de kofferbak te gaan vervoeren :D ? Nog ruimte zat in die wielkasten ;).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ik heb achter ook ne 205/40/17 band opligge en ben 4cm gezakt dus ik zou nie wete waarom da nie zou gaan, heb nog plaats genoeg, zou nog lager wille mja :)

Ik kan trouwens nog altijd genoeg volk meepakke dus daarvoor moet ge het ook nie late :)
Horo

Bericht door Horo »

rover 216 schreef:Ik heb achter ook ne 205/40/17 band opligge en ben 4cm gezakt dus ik zou nie wete waarom da nie zou gaan, heb nog plaats genoeg, zou nog lager wille mja :)

Ik kan trouwens nog altijd genoeg volk meepakke dus daarvoor moet ge het ook nie late :)
Das mooi om te horen. Ik heb me nog niet zo "verdiept" in het verlagen van de auto. Het lijkt dat de achterkant al niet helemaal origineel meer is, want ziet er lager uit dan de standaard rovers die ik in de buurt zie. Maar goed als ik maar gewoon mensen mee kan nemen achterin en niet in de 1 de drempel dan over moet vind ik hoe lager hoe beter.

Ik kan nu ook geen goed beeld krijgen aangezien ik al een dikke tijd met die schade rijdt waarbij de wielkas enorm naar binnen is gekomen. De band gaat helemaal zijn gootje. Prioriteit 1 als de boel klaar is zal "Project verlagen" zijn.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Komt wel goed :)
Als ge nog vrage hebt stelde ze maar :)

succes nog met uw project
Plaats reactie