Verlaging vergeet het maar

Street_Dimensionz

Re: veren

Bericht door Street_Dimensionz »

Robert-220TC schreef: te koop topic
Diana(Artmemis) heeft 3 of 4 verlaginssetjes van eibach te koop voor leuke prijzen nieuw in doos :lol:
Ge zijt niks met Eibachs onder een ZR :s, verlaagt oop en al 1cm swel goed voor een 25 :p
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

ik vind het allemaal zo flauwekul.
ik wil mijn rover 25 liever eerst verlagen dan dat ik andere velgen haal.
Maar een simpele 3 a 4cm is toch gewoonweg nie de moeite, dan ligt ie net zo hoog als alle andere auto's, wan tik vind dat rovers echt wel hoog liggen dan andere auto's (andere soort veren) wel veel stabieler en relaxer op de weg, maar toch, ligt enorm hoog.

En om duchtig omlaag te gaan, moet je al direct 1000 euro neertellen terwijl voor een golf ofzo, al 500euro voldoende is.
echt wel balen maar om het mooie te hebben kan je haast niet anders, kijk maar naar de rover van No Comment Boy en de zr van Feddesman, die liggen lekker laag, die van Rover 216 ookwel, maar toch net iets anders.
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

das ook onzin, het is maar wat je wilt.
ik hou van een beetje verlagen en een kast die rondomrond even goed gevuld is.
op mijn vorige 200 heb ik gewoon eibachs gekocht, en met een 16" velg was da ideaal.
zelfde met die zr. of je doet het gelijk fedde, maar dat vind ik van het goeie teveel, of je koopt de mg x-power kit van eibach en je zakt nog een 2tal cm zodat het naar mijn mening perfect is. aloewel eigenlijk de zr niet verlaagd hoeft te worden.
MG ZR S1800
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

ja ma mijne rover 25 toch wel zeker hoor, ook als ik er 16 of 17ers onder gooi.
Plaats reactie