Pagina 2 van 2
Geplaatst: do mar 24, 2005 1:21 pm
door MoRaX
Geloof ook dat hij het net verkeerd om gelezen heeft!

Geplaatst: do mar 24, 2005 2:51 pm
door Beko
Tja je kan niet alles hebben hij heeft een gti uiterlijk

ik heb een gti blok

en het uiterlijk ziet er niet uit bij mij dus die tel ik niet mee
Zit er wel heftig over na te denken om hem op de een of de andere manier wat extra power te geven filter

uitlaat

wat zou de simpelste oplossing zijn.
Groet
Beko
Geplaatst: do mar 24, 2005 3:16 pm
door Mark16v
ik zou inderdaad beginnen met een filter en volledig uitlaatsysteem.
Geplaatst: do mar 24, 2005 5:08 pm
door Beko
Ja zoiets dacht ik ook aan.
Aangezien jij ervaring ermee hebt kan ik jou wel ff vragen watvoor filter je had en waar je gie geplaatst had.
Heb je misschien ook wat info over de uitlaat, en over welk gedeelte van de uitlaat hebben we het is dat het eindstuk of is dat compleet.
Heb je voor mij ook richtprijzen zodat ik daar ook ff rekening mee kan houden
Groetjes
Beko
PS: misschien heb je er wel fotos van zou het fijn vinden als ik het ook ff kan zien of in ieder geval een idee krijgen
Geplaatst: do mar 24, 2005 6:05 pm
door Mark16v
foto's waarvan?
op mijn site
http://www.216coupe.tk staan alle foto's van mijn ex-114.
wat betrefd het filter, ik had een SPi motor en daar is de locatie van het filter anders.
uitlaat zou ik zowiezo een decat nemen.
Geplaatst: do mar 24, 2005 6:10 pm
door 118GTR
Je hebt bij mij toch mijn k&n zien zitten?
Geplaatst: do mar 24, 2005 6:12 pm
door Beko
Mark16v schreef:
uitlaat zou ik zowiezo een decat nemen.
Waar kan ik zo een uitlaat vinden? heb je hier een site van?
Komt die dan nog wel door de APK met die uitlaat en zonder kat, of betekent dit dat ik bij elke APK het uitlaatsysteem moet vervangen
Groet
Beko
Geplaatst: do mar 24, 2005 6:13 pm
door Beko
118GTR schreef:Je hebt bij mij toch mijn k&n zien zitten?

kan het me zo niet meer voor de geest halen, heb je er een foto van

kan ik ff goed kijken.
Groet Beko