K-series Motor in de Rover 100
Tja je kan niet alles hebben hij heeft een gti uiterlijk
ik heb een gti blok
en het uiterlijk ziet er niet uit bij mij dus die tel ik niet mee
Zit er wel heftig over na te denken om hem op de een of de andere manier wat extra power te geven filter
uitlaat
wat zou de simpelste oplossing zijn.
Groet
Beko

Zit er wel heftig over na te denken om hem op de een of de andere manier wat extra power te geven filter

Groet
Beko
Ja zoiets dacht ik ook aan.
Aangezien jij ervaring ermee hebt kan ik jou wel ff vragen watvoor filter je had en waar je gie geplaatst had.
Heb je misschien ook wat info over de uitlaat, en over welk gedeelte van de uitlaat hebben we het is dat het eindstuk of is dat compleet.
Heb je voor mij ook richtprijzen zodat ik daar ook ff rekening mee kan houden
Groetjes
Beko
PS: misschien heb je er wel fotos van zou het fijn vinden als ik het ook ff kan zien of in ieder geval een idee krijgen
Aangezien jij ervaring ermee hebt kan ik jou wel ff vragen watvoor filter je had en waar je gie geplaatst had.
Heb je misschien ook wat info over de uitlaat, en over welk gedeelte van de uitlaat hebben we het is dat het eindstuk of is dat compleet.
Heb je voor mij ook richtprijzen zodat ik daar ook ff rekening mee kan houden

Groetjes
Beko
PS: misschien heb je er wel fotos van zou het fijn vinden als ik het ook ff kan zien of in ieder geval een idee krijgen
foto's waarvan?
op mijn site http://www.216coupe.tk staan alle foto's van mijn ex-114.
wat betrefd het filter, ik had een SPi motor en daar is de locatie van het filter anders.
uitlaat zou ik zowiezo een decat nemen.
op mijn site http://www.216coupe.tk staan alle foto's van mijn ex-114.
wat betrefd het filter, ik had een SPi motor en daar is de locatie van het filter anders.
uitlaat zou ik zowiezo een decat nemen.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Je hebt bij mij toch mijn k&n zien zitten?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!