Eindelijk verlaagd!

214 216 218 220 25
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Ziet er heel goed uit Jan 8)
Wij hebben er lang op moeten wachten, maar het resultaat mag er zijn :mrgreen: ;)
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hah!!
melk is goed voor elk maar niet voor jan, verlaagde hij de auto er maar van! nou t is mooi kerel netjes! echt de wielen passen zo ook mooi in de kasten en dergelijke t maakt m wel weer ff af heh!
top!! 8)
Laatst gewijzigd door Gerald-17 op di mar 08, 2005 3:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

nogmaals, die auto staat nu op een helling dus dan hangt hij naar achter.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Als we lang genoeg blijven zagen, ga je dan de voorkant ook nog wat naar beneden halen?

Ziet er anders wel strak uit en hele mooie kleur trouwens.

cheers Pagan
Afbeelding
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

pagan schreef:Als we lang genoeg blijven zagen, ga je dan de voorkant ook nog wat naar beneden halen?
:P hahaha nee dit is voor mij de limiet. En wat betreft de achterkant en voorkant, de achterkant lijkt meer gezakt. Voor mij hoefde hij achter helemaal niet te zakken omdat ie daar wat mij betreft al goed stond. Maar jah je bent toch bezig en een half gezakte auto is voor mijn 'gevoel' ook niet ok.
Ook had ik de oude veren en een stel banden met stalen velgen nog achterin liggen :P dus dat scheelt ook weer wat ;)
Maar ik ben er tevreden over.

Heb hem net terug gehaald van de garage. Hij is nu uitgelijnd en er zit een nieuwe remleiding op.
Ik heb meteen ff een paar bochtjes getest, alleen jammer dat het druk op de weg was :D
En wat het comfort betreft, dat is nagenoeg gelijk gebleven :D ik merk nauwelijks/geen verschil. Dus iedereen die dit als twijvel heeft om eventueel de auto wel of niet te verlagen zou ik zeggen doe het gewoon want je merkt het toch nie ;)
En nu weer ff sparen voor het volgende natuurlijk :mrgreen:
Plaats reactie