Gezocht getinte ramen

618 620 623 820 825 827
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Ja das dan 2 halen 1 betalen...
ironman

Bericht door ironman »

Niet vervelend, want ik geloof dat Sander zoiezo elk onderdeel van iedere Rover/MG een keer in zijn kelder heeft liggen, of overdrijf ik nu??
Daar ben ik gelukkig niet goed in hahah.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Mijn excuses voor Autostyle, ik wist niet dat dat zo gevoelig lag, wie of wat kunnen jullie dan adviseren voor visuele styling????
Klinkt trouwens interessant die spuitbus voor de achterlichten, kun je mij wat info mailen?

Bart620
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

bart620 schreef:Mijn excuses voor Autostyle, ik wist niet dat dat zo gevoelig lag,
Het zij U vergeven :lol:
Nâh, zo erg is het ook weer niet ... ze hebben daar best wel leuke dingen .. maar ik vind 't zo een ontiegelijk kl*te bedrijf.
Maar misschien zijn ze wel positief veranderd ....
bart620 schreef:wie of wat kunnen jullie dan adviseren voor visuele styling????
Mynheer , MotoBuild , Carlton , Autofashion .... en een hele reut van die universele zooi verkopers zoals Carcept e.d.
Die universele spulen verkopen ze ook bij autost ... aut ... autost ... .. krijg het nog steeds m'n bek nie uit ;)
bart620 schreef:Klinkt trouwens interessant die spuitbus voor de achterlichten, kun je mij wat info mailen?
Is een spuitbus van Foliatec ... is bij elke zichzelf respecterend autoaccesoire bedrijfje te krijgen.

Cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Rover schreef: Is een spuitbus van Foliatec ... is bij elke zichzelf respecterend autoaccesoire bedrijfje te krijgen.

Cheers,
Dennis :cool:
Idd en t aanbrengen staat hier ergens boven.

Cheers Pagan
Afbeelding
Plaats reactie