And now... The moment you've all been waiting for! ;)

214 216 218 220 25
tummeke

Bericht door tummeke »

Gheghe.. Daarom wilden we t een beetje geheim houden ;)

Straks loopt iedereen met zo'n bumper rond hier :P Maar goed, daar kunnen we het nog wel eens over hebben :)
Ik kan iig wel zorgen dat deze bumps betaalbaar worden straks.. Alleen met copyright ff oppassen..
Ewout

Bericht door Ewout »

He Tum,

Je moet nu wel uitkijken dat mensen je niet voor "flitsauto" aan gaan zien met die grote lampen voorop :mrgreen: ;)
tummeke

Bericht door tummeke »

Ewout schreef:He Tum,

Je moet nu wel uitkijken dat mensen je niet voor "flitsauto" aan gaan zien met die grote lampen voorop :mrgreen: ;)
LOL :rofl:

En dan zo lekker sneaky langs de kant geparkeerd gaan staan met een kastje aan je voorruit.. Haha :)

Krijg straks tzelfde effect met die lampen als wanneert de grote jongens een keertje knipperen met hun 25 extra schijnwerpers :P
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

VET!!!
MG ZR S1800
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Als je toch met een mal aan de slag gaat, kan je 't dan trouwens niet gelijk zo maken dat de bumper op een 200 past? :fiew:
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
tummeke

Bericht door tummeke »

Striker schreef:Als je toch met een mal aan de slag gaat, kan je 't dan trouwens niet gelijk zo maken dat de bumper op een 200 past? :fiew:
Hmm.. You've got yourself a point there mate :)

Maar eerst maar es zien dat we de originele bumper hier krijgen..
tummeke

Bericht door tummeke »

Hier ff een shopje met behoud van koplamen en grille ed..

Afbeelding

En dan naast de ZR conversie:

Afbeelding

Dan vind ik toch de nieuwe neus mooier moet ik eerlijk zeggen...
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

de zr koplampen zijn veel schoner, en passen beter bij die voetbalstadionmistlichten :mrgreen:
MG ZR S1800
rover 216

Bericht door rover 216 »

Dacht wel da photoshop was, hehe :)

Maar ik zou toch voor de ronde lichte kieze, vind da beter
jdpower

Bericht door jdpower »

vin ik ook veeel mooier die ronde lampen ;)
tummeke

Bericht door tummeke »

That makes 3 of us :)

Toch maar ombouwen dan :mrgreen:
Ewout

Bericht door Ewout »

Ik zou zeggen de ronde koplampen met de Rover grill, misch dat je dat ff kunt shoppen voor vergelijk ;)
216 driver

Bericht door 216 driver »

Dat ziet er erg goed uit !!! , misschien dat ik ook wel wat bij je bestel als het zo ver is :lol: .
jdpower

Bericht door jdpower »

mmm ik denk niet dat je de grill van rover moet laten zitten ik denk niet dat het dat waard is om daarvoor de hele bumper te gaan veranderen zou zonde zijn trouwens ik denk dat je dan ok weer in moeilijk hedenkomt met de motorkap.
tummeke

Bericht door tummeke »

Zoals jd zegt.. Denk dat dat niet gaat werken met de motorkap..

En ik denk niet dat je de bumper zo sterk genoeg krijgt, aangezien dat maar een heel smal stukje is.. Met vaste grille heb je een steviger geheel..

Maar ik vind eigenlijk ook de rover grill mooier :) Al vind ik het bij deze bumper niet meer zo staan denk ik.. Nu wordt t gewoon meer een MG en moet je gewoon voor sportief gaan.. Al wil ik m'n interieur wel nog een beetje rustig en stijlvol houden..
tummeke

Bericht door tummeke »

Netjes gedaan :)

Deze kleur is trouwens lastig passend te krijgen he :P
Plaats reactie