M'n logo is gejat

414 416 418 420 45
Dennis

Bericht door Dennis »

jan_dakpan schreef: jah idd....gaat ie het jatten en meteen de volgende dag op internet aan bieden...Triest....
't valt dan nog mee dat het niet op bestelling gebeurt.. :|
klaas

Bericht door klaas »

Wa'n klojo zeg. Zoiets doe je toch niet, maar is mij ook al overkomen, logo van m'n wieldop gejat(stond in slechte wijk; blij dat de wielen er nog onder :mrgreen: )

Sloperij gaan, scheelt gezeik.

Klaas
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Ok ik heb ff wat reply's gewist. Er zijn inmiddels stappen ondernomen.
Ik hou jullie op de hoogte. Alvast erg bedankt voor het wijzen op die advertentie.

Groet,

Sander
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Nou succes! Ik hoop dat zo'n loser eens aangepakt wordt. Maar het nederlands rechtsysteem kennende :(
igg succes gewenst ;)
Ewout

Bericht door Ewout »

Sow, dit zijn van die dingen daar kan ik nou zo woest om worden he. Je zou er eigenlijk ff heen moeten met een honkbalknuppel en ff zijn "logo" bewerken :evil: :evil: :evil:
tummeke

Bericht door tummeke »

Hou ons goed op de hoogte!

Ben benieuwd :) Hoop dat je em er flink bijnaait!

En geen dank :)
marsrover

Bericht door marsrover »

Succes! :lol:
tummeke

Bericht door tummeke »

Hey hoe is t nu verder gegaan met deze zaak?

Enne Victor, ik ben ook wel goed gelovig, maar je moet altijd zulke mogelijkheden onderzoeken vind ik.. Als zo iemand aangepakt kan worden is dat alleen maar positief.. Heeft ie niks verkeerds gedaan, gebeurd er ook niks..

Maar het is wel heel toevallig dat hij ook uit Zuid-Holland komt, en het logo precies rond dezelfde dag is geplaatst als dat het logo van Sander gejat is.. Plus hij komt ook nog van een achterklep..

T is allemaal een beetje té toevallig..
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

.... en? ... is 't 'm? ... moet er een knokploeg die kant op?
... ik heb echt een bloedhekel aan die embleemjatters ... dus als ie hulp nodig hebt Afbeelding

Cheers,
Dennis :twisted:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Ewout

Bericht door Ewout »

Inderdaad............. vertel........... al wat meer bekend :?:
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Hoi,

Ik ben er in iedergeval niet heengegaan.
Ik ben ff advies wezen inwinnen bij de Politie en het eerste wat ze vroegen was of ik de diefstal al had aangegeven. Ik had daar niet aangedacht en heb het gelijk maar gedaan. In die aangifte is ook het verhaal opgenomen van die persoon die ze via internet verkoopt.
Ze hebben van mij kopieen van de advertenties gekregen en ook de naam en adresgegevens.

Geen idee wat ze ermee gaan doen. Andere mensen moeten namelijk ook aangegeven dat hun logo's gestolen zijn. Maar misschien dat ze zowiezo iets gaan doen??????

Maar het was in iedergeval wel toevallig, dat die gene ook gewoon in Alphen a/d Rijn woont.

Voor mensen die nog een logo willen. Ze kosten nu maar 5 euro en 40 cent!!!!. De roverman zelfs zei ook van zo das goedkoop geworden.

Die gene op internet bied het Rover embleem voor 15 euro aan.
Dat ga ik hem ook melden als reden dat ik niet meer langskom.

Mocht de gene die de emblemen verkoopt dit lezen, dan excuses als er helemaal niks aan d ehand is, maar je moet begrijpen dat het een beetje verdacht lijkt. Zeker voor iemand waarvan een embleem gestolen is.

Sander
Laatst gewijzigd door Sander02 op vr jan 14, 2005 6:47 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
tummeke

Bericht door tummeke »

Hmm.. Schot in de roos dus die advertentie..

Té toevallig dat ie ook in Alphen woont.. Benieuwd wat de politie er nu mee gaat doen :)

Gelukkig dat je logo niet zo duur is ook!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Dat hij in Alphen a/d Rijn woont is niet toevallig lijkt me zo. Dat iemand de advertentie op Marktplaats tegenkomt, dat is toevallig. En het lijkt ook niet verdacht, het is verdacht.

Maar wanneer ga je er langs? :evil: Je hebt blijkbaar z'n adres, dus wat let je om er wat ramen in te gaan gooien (om mee te beginnen) ?
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Hee er wordt al gereplyed als ik m'n post nog aan het aanpassen ben :mrgreen:

en hij is weer mooi met dat splinter nieuwe logo!!. Ik heb gelijk de auto maar ff gewassen :D
tummeke

Bericht door tummeke »

Dat ik em tegen kwam was niet zo toevallig striker ;)
Ik zoek elke paar dagen op marktplaats op rover en mg onderdelen.. En toen ik op t forum las van t logo, en t op marktplaats ook zag ging er een lampje branden :P

Ik ben altijd op jacht naar onderdelen ;)
mihai12move

Bericht door mihai12move »

Sander02 schreef: Voor mensen die nog een logo willen. Ze kosten nu maar 5 euro en 40 cent!!!!. De roverman zelfs zei ook van zo das goedkoop geworden.
Kan je mij ook vertellen waar je de logo's voor deze prijs kan kopen? Ik moet er namelijk ook eentje hebben.

Alvast bedankt.
Plaats reactie