Nou jullie hebben t er me niet makkelijker op gemaakt.
Een ding is inderdaad zeker : hoe t in de zaak klinkt is geen garantie voor in je speaker.
Ik had bijna besloten om voor de JBL gto 6506 CE te gaan (erg betaalbaar bij ron de vries )
Maar ik hoorde al in meer winkels dat JBL voort prul was in vergelijking tot vroeger
Magnat vonden ze allemaal schel dus die viel al meteen af...
Bij de laatste zaak (nou vooruit nog éééén winkel dan

) werd ik heel goed geholpen en zeiden ze ook eerlijk dat ik me niet moest verkijken op hun kast,HU en versterker die zij gebruikten !!!
Maar eh DIANA : ik werd helemaal G**L van de FOCAL sound !!! WOW !!!
Komt er wel even een paar eurie bij zeg,maar naar mijn mening heb je dan wel wat !
Ik weet niet exact welke type het was,keek net even bij ron en ik vermoed dat ze daar ook even duur zijn , dus zijn het de : Access 165cA
Één super pluspunt van deze laatste zaak vond ik : hij zei je moet gewoon proberen dus koop wat je denk dat kan iets zijn,bouw het in,bevalt het je niet,ruil je het tegen een andere set.
Nou da's toch heel netjes niet
Verder heeft ie meteen mijn baspijp goed afgesteld (service

) en hij zei ook kijk maar eens wat alles doet met je nieuwe HU.
Deze was vanmiddag al binnen ,met dank aan ron de vries.
Zondagmorgen betaald,vandaag in huis
Als laatste gaf hij me het advies ( net zoals ik lees bij jou,Diana) :
Koop een goede set voor voor mét versterker, (deuren helemaal dempen,2 ledig zelfs, en de speakers op mdf maken ) je baspijp op de sub-out van je HU en laat je achterspeakers zelfs achterwege of zet er voor de eventuele medepassagiers een goedkope set in (geld dan niet voor jou hoor Diana..hihihi )
Dus even niet overhaasten,hopelijk morgen de nieuwe HU erin en dan beslissen wat te doen met speakers......
Ik zie wel dat jullie ook erg leuk spul hebben.....Zo kom je nog eens wat aan de weet hè
Dank je voor alle reacties,wat niet inhoud dat er nu niet meer gepost mag worden hoor