Totaal geen leuk bericht... Lees met aandacht.

Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

... ai ai .. das ff minder zeg :(

Maar als ik het zo lees mogen jullie niet klagen ... alles leeft en werkt nog.

Sky ... 'k wens jou , je vriendin en de rest die in de auto zaten alle sterkte ....

.... 'k zat er alleen ff op te wachten dat je een paar posts later "GEINTJE :H: " had geschreven ... maar dat deed je helaas niet :(
You can go fast ... but I can go anywhere.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

He Sky, sterkte man. Blij dat in iedergeval dat er lichamelijk nauwelijks wat gebeurd is.

verder weinig zinnigs te melden, maar ik wilde toch laten merken dat ik met je mee leef.

p.s. NIET lullig bedoel, maar had je bijrijder eigenlijk zijn/haar gordel om? (dit omdat die op je schoot belande)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Skytiger

Bericht door Skytiger »

118GTR schreef:He Sky, sterkte man. Blij dat in iedergeval dat er lichamelijk nauwelijks wat gebeurd is.

verder weinig zinnigs te melden, maar ik wilde toch laten merken dat ik met je mee leef.

p.s. NIET lullig bedoel, maar had je bijrijder eigenlijk zijn/haar gordel om? (dit omdat die op je schoot belande)
Nee deze had hij idd niet om.
Gelukkig ben ik all-risk verzekerd.
Hij heeft een enorm schuldgevoel maar zei al dat enigszins wat zou mee spekken aan kosten die er zijn.
We zien wel hoe dat loopt.

Ik ben benieuwd wat de expert zegt.

Zou ik een bodykit ;) kunnen bestellen via de expertise...
Via all-risk insurance...

Zouden ze moeilijk doen ivm chipping, exhaust???
Nee toch...

Wie weet hier wat antwoord op...
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Skytiger schreef:Zouden ze moeilijk doen ivm chipping, exhaust???
Nee toch......
Je schreef dat je niet tehard reed ... dus zouden die modificaties in dit geval totaal niet relevant zijn.

cheers,
Dennis :cool:
Dennis

Bericht door Dennis »

Rover schreef: Je schreef dat je niet tehard reed ... dus zouden die modificaties in dit geval totaal niet relevant zijn.
vwb moeilijk doen in de zin van "we betalen niets uit want die auto is gemodificeerd" niet denk ik, maar misschien wel moeilijk doen in de zin van het betalen van schade aan zaken die niet normaal bij de auto horen.
Weet niet hoe het bij jouw specifieke verzekering is (icm met all-risk), maar bij mijn (wa-extra) verzekering (en ook de aankomende) worden zaken als ramen tinten bv. als accessoire gezien. Heb je dat niet meeverzekerd, betalen ze het bedrag dat staat voor die accessoires niet uit..
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

hah, wel, omdat ik nu de studies van auto expert heb aangevat kan ik het volgende zeggen en je de volgende raad geven: zorg dat je al de facturen van de bodykit en dergelijke kunt voorleggen. de meningen hieromtrend zijn verdeeld. sommigen zeggen dat je bodykit, velgen en dergelijke ook kunt inbrengen. anderen zeggen dat je dit enkel kan als je je bodykit e.d. mee hebt laten verzekeren. het is de taak van de expert om vast te stellen zodat je met het bedrag dat je krijgt of een voertuig kunt kopen dat overeenstemd met wat je reed, of alle schade kunt betalen.

wat je chip en andere mods betreft: normaal gaan ze geen zwaar onderzoek instellen naar de originaliteit van de motor aangezien er geen zwaar gewonden of doden zijn. Nu heb ik uit andere posts hier al gemerkt dat nederland niet zo streng is op dat vlak, maar als je in belgie een chip hebt en de verzekering is niet op de hoogte dan kunnen ze zeggen (en dat doen ze uiteraard ook) dat je alles uit je eigen zak kan betalen.

In ieder geval als je niet akkoord gaat stel een 2de expert in in rechtsbijstand!! vraag verder ook om een lijst met wat de expert en de garagist hebben overeengekomen. zo heb je steeds het bewijs in eigen handen.

hoop dat je wat wijzer bent. moest je nog vragen hebben: moet maar vragen. laat me alleszins weten hoe het gaat.
MG ZR S1800
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Wat het is Frekkel,

op dit moment was de auto uiterlijk nog redelijk standaard, alleen zaten er stickers op.... MG-Xpower...

aangezien de auto gerepareerd moet worden, denkt Sky om er gelijk een Mimbari front op te laten zetten....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

dat moet je dan vooraf best bespreken met je garagist, ik neem aan dat de wagen bij de locale dealer staat. dan spreek je best af dat hij die neus niet repareert, ofwel net wel, en dan kan je nog steeds je standaard bumper verkopen hé. er zullen wel geïntereseerden zijn.
MG ZR S1800
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

... ik heb de verzekering bij mijn auto de schade laten bepalen en het geld op m'n rekening laten storten.
Ik heb ze namelijk gezegd dat ik bepaal wie mijn auto op mag knappen omdat ik uit ervaring weet wie hoe werkt hier in de omgeving.

Tot nu toe heeft m'n verzekering altijd netjes naar me geluisterd .. en zo hoort het ook ;)

cheers,
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Frekkel schreef:dat moet je dan vooraf best bespreken met je garagist, ik neem aan dat de wagen bij de locale dealer staat. dan spreek je best af dat hij die neus niet repareert, ofwel net wel, en dan kan je nog steeds je standaard bumper verkopen hé. er zullen wel geïntereseerden zijn.
Idd.

Ik wil dus de front via de verzekering gooien.
Achterkant betaal ik zelf wel dan.

Wie kan mij qua kappen even een lijstje voorleggen met prijzen van de standaard carosseriekappen.???

Zodat ik kan zien wat het orgineel kost.

GreetingzZz,

sky
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Rover schreef:... ik heb de verzekering bij mijn auto de schade laten bepalen en het geld op m'n rekening laten storten.
Ik heb ze namelijk gezegd dat ik bepaal wie mijn auto op mag knappen omdat ik uit ervaring weet wie hoe werkt hier in de omgeving.

Tot nu toe heeft m'n verzekering altijd netjes naar me geluisterd .. en zo hoort het ook ;)

cheers,
Heb jij enig idee hoe te handelen richting mijn dealer of heb je alternatief?

Laat anders ff in PB weten...

Thnx.
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

U heeft Afbeelding ...... :cool:
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

hah, wel, omdat ik nu de studies van auto expert heb aangevat kan ik het volgende zeggen en je de volgende raad geven: zorg dat je al de facturen van de bodykit en dergelijke kunt voorleggen. de meningen hieromtrend zijn verdeeld. sommigen zeggen dat je bodykit, velgen en dergelijke ook kunt inbrengen. anderen zeggen dat je dit enkel kan als je je bodykit e.d. mee hebt laten verzekeren. het is de taak van de expert om vast te stellen
Meestal is dat wel zo
maar als een ander tegen jou bodykit aanrijdt?
dan heeft dit er allemaal niks mee te maken dan moet de tegenpartij jou gewoon schadeloos stellen
dwz een andere bodykit bijvoorbeeld of ze moetn voor een soort gelijke auto(geldbedrag) zorgen uit het zelfde jaar met ong. de zelfde km stand en assesoires
en laat je niet afschepen door de verzekering ook jou EIGEN verzekring doet er alles aan om dr zo goedkoop mogelijk van af te komen
tummeke

Bericht door tummeke »

Je onderschrift is nu trouwens wel een beetje erg pijnlijk gekozen sky :?
Prospero

Bericht door Prospero »

Jeetje Sky,

heel erg kut voor jou, je meisje en de mensen die bij je in de auto zaten. Gelukkig is alles redelijk goed afgelopen...

Sterkte ermee en ik hoop dat jij en je meisje er snel weer bovenop komen !

(en nog bedankt voor je aardige reply !! :))
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Prospero schreef:Jeetje Sky,

heel erg *** voor jou, je meisje en de mensen die bij je in de auto zaten. Gelukkig is alles redelijk goed afgelopen...

Sterkte ermee en ik hoop dat jij en je meisje er snel weer bovenop komen !

(en nog bedankt voor je aardige reply !! :))
Your welcome!!!
Thnx also.
Zij is degene die nog steeds erg geschrokken is.
Ben daarstraks naar haar toe gereden maar was geen pretje, bochten was ik gewoon bang...Tevens op kruispunten.
Nooit geweest...
Zal wel omdat ik nog lichtelijk in shock verkeer.
Geheugenstoornis, lijdt aan geheugenverlies.... hmm wel vaker last van...
Waarvan...

Achja whatever...Important is dat wel lichamelijk niets mankeren...
Thnx.
Plaats reactie