Maar als ik het zo lees mogen jullie niet klagen ... alles leeft en werkt nog.
Sky ... 'k wens jou , je vriendin en de rest die in de auto zaten alle sterkte ....
.... 'k zat er alleen ff op te wachten dat je een paar posts later "GEINTJE

Nee deze had hij idd niet om.118GTR schreef:He Sky, sterkte man. Blij dat in iedergeval dat er lichamelijk nauwelijks wat gebeurd is.
verder weinig zinnigs te melden, maar ik wilde toch laten merken dat ik met je mee leef.
p.s. NIET lullig bedoel, maar had je bijrijder eigenlijk zijn/haar gordel om? (dit omdat die op je schoot belande)
vwb moeilijk doen in de zin van "we betalen niets uit want die auto is gemodificeerd" niet denk ik, maar misschien wel moeilijk doen in de zin van het betalen van schade aan zaken die niet normaal bij de auto horen.Rover schreef: Je schreef dat je niet tehard reed ... dus zouden die modificaties in dit geval totaal niet relevant zijn.
Idd.Frekkel schreef:dat moet je dan vooraf best bespreken met je garagist, ik neem aan dat de wagen bij de locale dealer staat. dan spreek je best af dat hij die neus niet repareert, ofwel net wel, en dan kan je nog steeds je standaard bumper verkopen hé. er zullen wel geïntereseerden zijn.
Heb jij enig idee hoe te handelen richting mijn dealer of heb je alternatief?Rover schreef:... ik heb de verzekering bij mijn auto de schade laten bepalen en het geld op m'n rekening laten storten.
Ik heb ze namelijk gezegd dat ik bepaal wie mijn auto op mag knappen omdat ik uit ervaring weet wie hoe werkt hier in de omgeving.
Tot nu toe heeft m'n verzekering altijd netjes naar me geluisterd .. en zo hoort het ook
cheers,
Dennis
Meestal is dat wel zohah, wel, omdat ik nu de studies van auto expert heb aangevat kan ik het volgende zeggen en je de volgende raad geven: zorg dat je al de facturen van de bodykit en dergelijke kunt voorleggen. de meningen hieromtrend zijn verdeeld. sommigen zeggen dat je bodykit, velgen en dergelijke ook kunt inbrengen. anderen zeggen dat je dit enkel kan als je je bodykit e.d. mee hebt laten verzekeren. het is de taak van de expert om vast te stellen
Your welcome!!!Prospero schreef:Jeetje Sky,
heel erg *** voor jou, je meisje en de mensen die bij je in de auto zaten. Gelukkig is alles redelijk goed afgelopen...
Sterkte ermee en ik hoop dat jij en je meisje er snel weer bovenop komen !
(en nog bedankt voor je aardige reply !!)