Wat zal ik doen
wat die OZ titan velg betreft. ik heb ier de prijslijst oz en die titan kost in 17" 362€ de velg. nu moet je weten dat die supertourismo wrc 340€ kost. afhankelijk van je verdeler kan het wel minder zijn ook.
maar toch denk ik dat onder jouw auto en alle coupé-achtigen die titan het mooist zou staan. die supertourismo vind ik meer bij de mk3 en zr passen.
maar toch denk ik dat onder jouw auto en alle coupé-achtigen die titan het mooist zou staan. die supertourismo vind ik meer bij de mk3 en zr passen.
MG ZR S1800
362€ hmmm maal 4 is 1448€ ex bandjes...Frekkel schreef:wat die OZ titan velg betreft. ik heb ier de prijslijst oz en die titan kost in 17" 362€ de velg. nu moet je weten dat die supertourismo wrc 340€ kost. afhankelijk van je verdeler kan het wel minder zijn ook.
Hmmm... Redelijk duur, maar wel mooi...
heel graag, als het kan kun je dan de Dezent F en de OZ Supertourismo WRC soepen?R220 schreef:ik wil wel een poging wagen, heb je een goede foto van je auto?
foto:
http://groups.msn.com/_Secure/0RgAaAwEW ... 8541309151
Mark
Hey over de maat hoef je je geen zorgen te maken. Er is volgens mij een lid die een 200 MK2 cabrio rijdt en die heeft er 18" onder zitten. En als de waardes etc. hetzelfde zijn als een mk3 dan heb je helemaal geen zorgen, want ik heb onder mijn mk3 18".
Op www.showoffimports.nl staan ook wel mooie velgen onder REV wheels. Dat merk heb ik, maar er staan nog meerdere bij.
Succes ermee.
Sven
Op www.showoffimports.nl staan ook wel mooie velgen onder REV wheels. Dat merk heb ik, maar er staan nog meerdere bij.
Succes ermee.
Sven
nou, 18'' zal het zeker niet worden. ik moet als ik 17'' neem al redelijk dure banden nemen (215/35/17) om geen tellerafwijking te krijgen. ik denk trouwens niet eens dat er 18'' banden zijn met de juiste omtrek.
maar ik denk dat ik al weet wat het gaat worden. ga denk ik voor de OZ supertourismo GT. wou eerst de WRC, maar wit is misschien niet zo mooi bij een volgende auto. waarschijnlijk neem ik ze in 17'', mits de prijs voor banden een beetje meevalt, anders wordt het 16''.
Mark
maar ik denk dat ik al weet wat het gaat worden. ga denk ik voor de OZ supertourismo GT. wou eerst de WRC, maar wit is misschien niet zo mooi bij een volgende auto. waarschijnlijk neem ik ze in 17'', mits de prijs voor banden een beetje meevalt, anders wordt het 16''.
Mark
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Die velg komt me bekent voor:Ewout schreef:Deze velgen vind ik het mooist maar of deze ook het mooist zullen staan weet ik niet
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!