Wat zal ik doen

214 216 218 220 25
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

ok, thanx.

zodra ik velgen heb zullen natuurlijk zsm foto's volgen.

Mark
Ewout

Bericht door Ewout »

Deze velgen vind ik het mooist maar of deze ook het mooist zullen staan weet ik niet
Afbeelding
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

witte velgen op een witte auto? lijkt mij toch wel dat dat mooi staat.
Ewout

Bericht door Ewout »

Gaat niet om de kleur maar om het model velg bij model auto. Misch kan je ze er onder fotoshoppen kan je het gelijk zien wat het beste staat 8)
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

ik ben niet zo goed in photosoep, iemand?
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

wat die OZ titan velg betreft. ik heb ier de prijslijst oz en die titan kost in 17" 362€ de velg. nu moet je weten dat die supertourismo wrc 340€ kost. afhankelijk van je verdeler kan het wel minder zijn ook.
maar toch denk ik dat onder jouw auto en alle coupé-achtigen die titan het mooist zou staan. die supertourismo vind ik meer bij de mk3 en zr passen.
MG ZR S1800
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Frekkel schreef:wat die OZ titan velg betreft. ik heb ier de prijslijst oz en die titan kost in 17" 362€ de velg. nu moet je weten dat die supertourismo wrc 340€ kost. afhankelijk van je verdeler kan het wel minder zijn ook.
maar toch denk ik dat onder jouw auto en alle coupé-achtigen die titan het mooist zou staan. die supertourismo vind ik meer bij de mk3 en zr passen.
362€ hmmm maal 4 is 1448€ ex bandjes...
Hmmm... Redelijk duur, maar wel mooi...
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

R220 schreef:ik wil wel een poging wagen, heb je een goede foto van je auto?
heel graag, als het kan kun je dan de Dezent F en de OZ Supertourismo WRC soepen?

foto:

http://groups.msn.com/_Secure/0RgAaAwEW ... 8541309151

Mark
Wows

Bericht door Wows »

Hey over de maat hoef je je geen zorgen te maken. Er is volgens mij een lid die een 200 MK2 cabrio rijdt en die heeft er 18" onder zitten. En als de waardes etc. hetzelfde zijn als een mk3 dan heb je helemaal geen zorgen, want ik heb onder mijn mk3 18".
Op www.showoffimports.nl staan ook wel mooie velgen onder REV wheels. Dat merk heb ik, maar er staan nog meerdere bij.

Succes ermee.

Sven
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

nou, 18'' zal het zeker niet worden. ik moet als ik 17'' neem al redelijk dure banden nemen (215/35/17) om geen tellerafwijking te krijgen. ik denk trouwens niet eens dat er 18'' banden zijn met de juiste omtrek.

maar ik denk dat ik al weet wat het gaat worden. ga denk ik voor de OZ supertourismo GT. wou eerst de WRC, maar wit is misschien niet zo mooi bij een volgende auto. waarschijnlijk neem ik ze in 17'', mits de prijs voor banden een beetje meevalt, anders wordt het 16''.

Mark
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

ik zou 205/40/17 erom heen doen dan heb je helemaal geen afwijking, en die zijn nog goedkoper ook lijkt me.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

met 205/40/17 heb ik afwijking van 2,2 % dus als je teller 100 aangeeft rij je al 102,2. en ik heb liever geen tellerafwijking. of maakt dit niet zo heel veel uit?

Mark
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

De teller geeft standaard meer aan dan je in werkelijkheid rijd (100 op de teller is ca. 96 in het echt) dus eigenlijk wordt de teller alleen maar nauwkeuriger met 205/40/17" :mrgreen:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

ok, wist ik niet. dan ga ik tzt maar es kijken welke bandenmaat goedkoper is. thnx voor alle hulp.
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Je kan ook honda crx invoeren of honda civic die hebben exact de zelfde maten als de mk 2 en mk3 (en de new mini ook)
4 x 100 en centeergat is 56,1 et waarde is 45
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ewout schreef:Deze velgen vind ik het mooist maar of deze ook het mooist zullen staan weet ik niet
Afbeelding
Die velg komt me bekent voor:

Afbeelding
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Plaats reactie