Zingend geluid mgf
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
jep, de R65 is eigenlijk een beter bak dan de bejaarde PG1, soepeler stiller en preciezer wel met een enkel probleem met de achteruit versnelling. Echter de PG1 is veel sterker en betrouwbaarder.Dutch Vitesse schreef:zo'n R65 bak zit die toch ook in de 114 spi?
vind ik een van de lekkerste bakken die ik tot nu toe heb mogen schakelen zo soepel klik klak als ik door die verzetten heen kan bij miekjes auto, is wel beter dan mijn PG1 bak
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Van de Dealer moet je het hebben
Hallo, allemaal!!
Vandaag ben ik met m`n MGF naar de ANWB geweest. Mijn auto heeft namelijk nog steeds last van dat hoge jakende geluid waar ik eerder over heb geschreven. De MG garage had een week geleden de versnellingsbaklagers vervangen (naar hun zeggen), maar zonder enkel succes.
Bij de ANWB kreeg de auto een goede keuring en ik kreeg te horen dat het geluid werd veroorzaakt door de dynamo en dat de monteur het uiterst vreemd vond, dat de garage dat niet wist te traceren! Sterker nog, de beste man zei dat hij bijna met zekerheid weet te zeggen dat de versnellingsbak er recentelijk niet uit heeft gelegen!!
Nou met dit in mijn hoofd (en een goed ANWB rapport) ga ik morgen dus even terug naar de MG dealer om te kijken wat ze hierop te zeggen hebben. Wat het wordt weet ik niet, maar een ding weet ik zeker: ik ga niet terug voordat ze de dynamo hebben vernieuwd.
Groeten
Vandaag ben ik met m`n MGF naar de ANWB geweest. Mijn auto heeft namelijk nog steeds last van dat hoge jakende geluid waar ik eerder over heb geschreven. De MG garage had een week geleden de versnellingsbaklagers vervangen (naar hun zeggen), maar zonder enkel succes.
Bij de ANWB kreeg de auto een goede keuring en ik kreeg te horen dat het geluid werd veroorzaakt door de dynamo en dat de monteur het uiterst vreemd vond, dat de garage dat niet wist te traceren! Sterker nog, de beste man zei dat hij bijna met zekerheid weet te zeggen dat de versnellingsbak er recentelijk niet uit heeft gelegen!!
Nou met dit in mijn hoofd (en een goed ANWB rapport) ga ik morgen dus even terug naar de MG dealer om te kijken wat ze hierop te zeggen hebben. Wat het wordt weet ik niet, maar een ding weet ik zeker: ik ga niet terug voordat ze de dynamo hebben vernieuwd.
Groeten
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer: