maar bij uithonen kun je niet een kras "vullen" , moeten er eigenlijk voor het mooi dan ook niet iets grotere zuigers in?
(mijn broertje heeft dat gehad met zijn brommer, zuigerveren gewoon op, cilinderwand beschadigd=>nu een 55 cc brommer.)
Kapotte Turbo Diesel
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- MG-R Fanatic
Honen is zoals ik al schreef: opruwen, het matriaal wat er dan af slijt is maar minimaal.118GTR schreef:maar bij uithonen kun je niet een kras "vullen" , moeten er eigenlijk voor het mooi dan ook niet iets grotere zuigers in?
(mijn broertje heeft dat gehad met zijn brommer, zuigerveren gewoon op, cilinderwand beschadigd=>nu een 55 cc brommer.)
Wat je broer heeft gedaan is opboren omdat zijn cylinderwand beschadigt was en dan heb idd overmaat zuigers nodig.
Roverloos
Hey,
Uhm
na alle moeite die ik gedaan heb. Menig turbo expert er naar laten kijken. Ben ik erachter dat de slang van de intercooler naar de motor gescheurd is (Bam je had toch gelijk). Maar nu ik alles toch uit elkaar ga halen zet ik er nieuwe kleppen dempers op en zuiver ik het geheel van binnen en buiten. Volgens mijn diesel expert moet ik op mineralen olie gaan rijden en wel 10 W 40. En heb ik overigens geen aantoonbare overdruk op de carter.
Toch bedankt voor alle adviezen. Volgende probleem is een gescheurde uitlaat (het flexibele gedeelte) maar dat los ik wel op.
Uhm

Toch bedankt voor alle adviezen. Volgende probleem is een gescheurde uitlaat (het flexibele gedeelte) maar dat los ik wel op.