Die skirts, zijn die custommade van een B(lijf)M(aar)W(erken)??, ziet er iig wel tof uit.
Vraagje: kan er ook op automatten geborduurd worden ? of is het materiaal daar te dik voor??[/b]
Zoals Anton al heeft geantwoord komen er M3-spiegels op in het chroom (als ze ooit nog geleverd wordenBaas-B schreef:Ga je nog MG spiegels erop doen en in kleur meespuiten of nie? die zijn wel veel mooier als de originele
No Comment Boy schreef:Amaai, da ziet er allesinds proper uit![]()
Wat voor uitlaat/eindstuk is dat?
Greetings...
Kevin
idd jaDutch Vitesse schreef:oei oei das erg gevaarlijk die uitlaat een eindstuk noemen..........
Dank voor het antwoordAnton schreef:Uitlaat komt bij EPS vandaan.
Mijn ramen zijn al getint en zit al een zonneband in, dus vind ik voorlopig voldoende.En eigenlijk zonde om die mooie getinte ramen met folie te gaan bedekken, ook al vind ik geblindeerde ramen wel erg mooi hoorRobert- 220TC schreef:En whats next???
ruiten blinderen
Morris schreef:Die skirts, zijn die custommade van een B(lijf)M(aar)W(erken)??, ziet er iig wel tof uit.
Vraagje: kan er ook op automatten geborduurd worden ? of is het materiaal daar te dik voor??
Idd wel aan gedacht, maar weet nog steeds niet of ik dat wil, originele vind ik erg mooi, die 3D lexus-look vind ik ook mooi die je in de kleur kan meespuiten.Twijfelgeval dus, voorlopig blijven ze origineelGerald-17 schreef:hey, miss. D erg netjes!!, maakt de Rover erg strak zo!!
maareh als je M3 chrome spiegels hebt, heb je dan al eens gedacht aan om je achterlichten in chrome-look om te toveren?
(net als Anton)?
Groeten, Gerald.
idd standaardlichten hebben gelukkig geen oranje, dus dat maakt ze al mooiGerald-17 schreef:ow, okay, ik dacht nu je toch aan het verchromen / verzilveren bent.. maar idd de standaard lampen zijn ook wel netjes, beter als bijv. de achterlichten die in een aantal MK2's zitten met oranje knipperlichtunit's
bam schreef:Ik zal binnenkort eens langs rijden, kan ik het in 3d bekijken maar ziet er strak uit hoor top !!
Het is toch hemelsbreed 500 meter wat je hier vandaan woont, dus dit moet ik toch echt plannen