loskrijgen van enkele onderdelen

Technische informatie over MG's en Rovers.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Striker schreef:Ja, er zijn verschillende uitvoeringen. De stukken van de BRM zijn (oogverblindend :P ) aluminium, die van de Rover 25 GTI (mijn favoriet) zijn zwart carbon (wat donkerder dan die van de ZR).
Ok

Kweet wel nie of da zo goed gaat passe bij mijne :?
Ik heb een beige interieur enzo, dus :?
Moek es over nadenke :)
No Comment Boy

Bericht door No Comment Boy »

Striker schreef:-Houtinleg rond de kachelknoppen moet je de middenconsole voor loshalen (2 schroeven aan de zijkanten van de middenconsole, 2 onder het klepje bij de handrem, schakelaars van mistlampen etc verwijderen, radio verwijderen en middenconsole naar voren trekken, dan kan je het "hout" rond de kachelbediening losklikken). De strip aan de passagierszijde kan je loshalen door er een schroevendraaier achter te steken (doe er een lap omheen om het niet te beschadigen) en los te trekken.
Even naar boven halen,

Dus als ik het goed heb, moet je armsteun er ook uit voordat je die middenconsole naar voor kan trekken?
En hoe verwijder je die mistlampenknopjes enzo?

Groeten
Kevin
No Comment Boy

Ok kben er gewoon maar aan begonnen.

En lap, de clipjes die vastzitten aan het stuk van boven de airbag, zijn in het dash gevallen.

Typisch weer iets voor mij!

Grrr :evil:
No Comment Boy

Kan iemand mij dringend zeggen hoe je de knoppen van de mistlampen eruit haalt?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Gewoon voorzichtig een schroevendraaier oid erachter steken en langzaam naar buiten trekken.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
No Comment Boy

En voila...

Alles is gemonteerd!

En dat zonder brokken (althans dat aan de middenconsole toch).

Dank je, Striker!
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

Ben mijn rover ook een beetje lichtjes aan het veranderen, nu het nodige binnen is gedaan, wil ik mijn sideskirts, spiegels, mistlapkapjes, die deurdingen waar je je deur mee openmaakt en mijn achterklepding in het zilver spuiten, nu heb ik al gezocht, maar kon het niet echt vinden

Zijspiegels kunnen verwijderd worden wanneer deurpanelen en kapje aan de binnenzijde van de spiegel zijn verwijderd. Ze zitten enkel met 2 schroeven bevestigt????

dit betekent dus dat ik de binnenkant van me deur eraf moet halen ???
the meister

Bericht door the meister »

is er hier iemand die aan de carbon stickers kan geraken voor op da ingelegt hout te kleven. da hout steekt me een beetje tegen en wil het afwerken met da carbon. ook iemand een idee waar ik andere knoppen kan halen gelijk op striker zijn foto. die knoppen voor de warme en koude lucht enzo.

Let me know
Plaats reactie