Striker schreef:Ja, er zijn verschillende uitvoeringen. De stukken van de BRM zijn (oogverblindend :P ) aluminium, die van de Rover 25 GTI (mijn favoriet) zijn zwart carbon (wat donkerder dan die van de ZR).
Ok
Kweet wel nie of da zo goed gaat passe bij mijne
Ik heb een beige interieur enzo, dus
Moek es over nadenke
Striker schreef:-Houtinleg rond de kachelknoppen moet je de middenconsole voor loshalen (2 schroeven aan de zijkanten van de middenconsole, 2 onder het klepje bij de handrem, schakelaars van mistlampen etc verwijderen, radio verwijderen en middenconsole naar voren trekken, dan kan je het "hout" rond de kachelbediening losklikken). De strip aan de passagierszijde kan je loshalen door er een schroevendraaier achter te steken (doe er een lap omheen om het niet te beschadigen) en los te trekken.
Even naar boven halen,
Dus als ik het goed heb, moet je armsteun er ook uit voordat je die middenconsole naar voor kan trekken?
En hoe verwijder je die mistlampenknopjes enzo?
Ben mijn rover ook een beetje lichtjes aan het veranderen, nu het nodige binnen is gedaan, wil ik mijn sideskirts, spiegels, mistlapkapjes, die deurdingen waar je je deur mee openmaakt en mijn achterklepding in het zilver spuiten, nu heb ik al gezocht, maar kon het niet echt vinden
Zijspiegels kunnen verwijderd worden wanneer deurpanelen en kapje aan de binnenzijde van de spiegel zijn verwijderd. Ze zitten enkel met 2 schroeven bevestigt????
dit betekent dus dat ik de binnenkant van me deur eraf moet halen ???
is er hier iemand die aan de carbon stickers kan geraken voor op da ingelegt hout te kleven. da hout steekt me een beetje tegen en wil het afwerken met da carbon. ook iemand een idee waar ik andere knoppen kan halen gelijk op striker zijn foto. die knoppen voor de warme en koude lucht enzo.