Rover schreef:
.... als je de ventilator op z'n hoogste stand zet met koude lucht en er komen gedroogde blaadjes uit je ventilatieroosters ... dan heb je zeker geen pollenfilter ....
en ik maar denken hoe komen al die k*&*^blaadjes toch steeds voor die roosters
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
euhm zo ziet die der bij helemaal niet uit!! ik heb onlangs nog eens de pollenfilter willen uithalen maar ik heb men queste moeten staken... ik raakte der helemaal niet meer wijs uit. kan dit er anders uitzien bij mij vanwege men airco???
Tip die ik kreeg:
Voordat je het filter terugzet even ventilatie in hoge stand en rotzooi met stofzuiger even opzuigen. Er ligt waarschijnlijk nog wat rotzooi in het luchtkanaal.
Marc_1980 schreef:Tip die ik kreeg:
Voordat je het filter terugzet even ventilatie in hoge stand en rotzooi met stofzuiger even opzuigen. Er ligt waarschijnlijk nog wat rotzooi in het luchtkanaal.
Ik zou gewoon ff de motor zelf loshalen. Ik moet gemiddeld 2 keer per jaar (na de hersft ) even de ventilator zelf er uithalen omdat er droge blaadjes in zitten. Geeft een heeeeel irritant rateld geluid. De ventilator zelf zit helemaal rechts onderin. Langs de onderkant kun je er 3 schroeven uithalen en dan heb je de fan in je handen. Kan je ook heel makkelijk bij je luchtkanaal.
Hm raar ja idd.
Maar om het pollenfilter te verwijderen moet ik die verzinkte beugel die net op de foto te zien is weghalen. Heb je zeker een vorige uitvoering ofzo.
Kan ik je hellaas niet vertellen..
Succes
Aha, het was ff zoeken naar dit topic, maar als mijn airco er dus later ingezet is,
verklaart dat waarom ik een radiator heb die in een auto zonder airco hoort te zitten.
Nou ja dat zal wel goed zijn. Is alleen wat kleiner. Is er een reden waarom
een 416 met airco normaal gesproken een grotere radiator heeft?