Hey, weer een kleine update...
Zoals jullie misschien wel in de gaten hebben, duurt het allemaal wat langer dan ik eerst in gedachten had, maar m'n gezondheid laat soms wat te wensen over, dus wat kan je doen ?
Ik heb vandaag m'n accu-klemmen binnen gekregen die op de Optima Yellowtop gemonteerd worden achter in de auto. Ik heb lang naar die krengen moeten zoeken, omdat ik klemmen nodig had met 2 x 35m2 aansluitingen en die zijn lastig te vinden. De RF 1051s met z'n 1200w RMS heeft minimaal 35m2 nodig, maar om de 551x toch van een ruime voorraad power te voorzien, heb ik ook voor die amp gekozen voor 35m2.
Dit weekend en volgende week gaat het toch eindelijk echt gebeuren, het spulletje gaat erin gehangen worden, want nu heb ik alles compleet.
Gisteren stond ik voor het stoplicht en er stopte een 205 gti naast me, enorme bass kwam er uit dat karretje en ik betrapte mezelf erop dat ik dacht "wacht maar kereltje :P" Toen heb ik gelijk een maat van mij gebeld en die was zo kewl om volgende week een paar dagen vrij te nemen
Dusse, de foto's komen eraan !