Motor doet het niet meer..

75 en 75 Tourer
Gebruikersavatar
Docklands
MG-R Core
Berichten: 1438
Lid geworden op: za jul 26, 2003 10:14 pm
Woonplaats: Midwoud

Bericht door Docklands »

Deventer75 schreef: Ik heb net WA-Parts gebeld. Ze zijn bezig met het reviseren van een 2.5 V6 blok. Ik heb ook gevraagd naar de prijs en kost €1000,- en erin zetten 1700-2000 -_- ik zit wel na te denken om de gereviseerde blok te halen.
WA-Autparts :roll: Nou is wens je veel succes daar. Als ik jou was zou ik er in persoon heen gaan en je niet een oor aan laten naaien.
Zelden een bedrijf meegemaakt die zo brutaal is en niet eens weet waar ze het over hebben.

Hoop bye the way dat je de 75 weer terug de weg op krijgt.
Gebruikersavatar
Docklands
MG-R Core
Berichten: 1438
Lid geworden op: za jul 26, 2003 10:14 pm
Woonplaats: Midwoud

Bericht door Docklands »

1x een bericht is voldoende... :stick:
Deventer75

Bericht door Deventer75 »

Hoop ik ook :) Maar WA-autoparts is geen aanrader dan?
Gebruikersavatar
Docklands
MG-R Core
Berichten: 1438
Lid geworden op: za jul 26, 2003 10:14 pm
Woonplaats: Midwoud

Bericht door Docklands »

Mijn ervaring was niet zo heel best. En de afhandeling was echt onwijs slecht te noemen.
Als ik daar weer iets zou kopen (waarschijnlijk niet) zou ik daar in persoon onderhandelen en goed kijken wat ik daar koop.
En de onderdelen liggen nou ook weer niet voor het oprapen dus je moet wat.
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

als iemand voor 1000 euro een gereviseerd blok aanbied ben ik er al klaar mee wat dat kan absoluut niet.
Een set snaren een motor pakkingset en wat klein spul is al 500 euro dan nog een blok om te reviseren 250 euro en dan wordt hij voor 250 euro gereviseerd????????

Maar zoals gezegd je moet iets dus maak afspraken leg ze vast en ga persoonlijk langs.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Deventer75

Bericht door Deventer75 »

@Docklands
Dan zal ik in persoon erheen gaan lijkt me ook beter inderdaad.

@bam
Dat is wat ze tegen mij zeiden, 1000 euro voor een gereviseerde blok. U kunt er zelf na toe bellen en eens kijken wat ze tegen u zeggen?
falco
MG-R Addict
Berichten: 344
Lid geworden op: zo jan 15, 2012 2:43 pm
Woonplaats: lekie nee tneb ej

Bericht door falco »

Ik was laatst bij diagnose service noord en helaas is mijn motor ook niet meer een van de beste maar die had een hele mooie prijs voor een motor en inbouw, ik zou hem zeker bellen, zijn advertentie staat onderaan deze site.
geluk er mee!
Theo
MG-R Freak
Berichten: 513
Lid geworden op: vr mar 06, 2009 1:48 pm
Woonplaats: Terwispel

Bericht door Theo »

Dat zei ik dus ook al :D
Mijn voorkeur gaat uit naar incourante bolides daarom in bezit van MG ZS 180 , Sunbeam Sceptre,Sunbeam Rapier en Chrysler 2 litres
https://www.autoweek.nl/reviews/artikel/mg-zs-180-2001/
Deventer75

Re: Motor doet het niet meer..

Bericht door Deventer75 »

Nou mensen. De motor word gemaakt uit eindelijk :) Alle 2 de cilinderkoppen worden gereviseerd incl. alle 24 kleppen en de koppakking word erbij vervangen met de distributie riem dus ben benieuwd wanneer die klaar is!
Deventer75

Re: Motor doet het niet meer..

Bericht door Deventer75 »

Nou eindelijk is de nieuwe motor binnen. Gisteren opgehaald in Rotterdam voor €400,- :) Veel bedrijven vroegen 1000 tot 3000 euro. Morgen oude motor eruit halen en nieuwe erin! Ik heb nog oude bruikbare onderdelen van de 2.5 V6 KV6 motor. Zoals spruitstukken, cilinderkoppen, inlaat enz enz.. PB mij maar als je het nodig hebt ^^.
Gebruikersavatar
VandenPlas
MG-R Freak
Berichten: 975
Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
Woonplaats: Haarlem
Contacteer:

Re: Motor doet het niet meer..

Bericht door VandenPlas »

Neem aan dat de distributieriemen vervangen zijn of worden vervangen...?
Afbeelding

Rover 75 MK1 Connoisseur (2001) , Austin 1100 Glider (1969), MG B GT MK1 (1967)

MvG. Jeroen
Plaats reactie