Ik dacht toch altijd dat het om zo'n strak en realistisch mogelijke weergave gingMoRaX schreef:"de vollheid"

Oh en een vriend van me werkt bij correct en die krijgt nogal wat jvctjes terug. Dus wel garantie maar toch geklooi

Sow das een goeie prijs, Jaartje geleden was die pioneer nog 300 euri'sRob 416 Si schreef:De Pioneer RDS CD-Tuner met MP3/WMA DEH-P 3600 MP ziet er wel goed en mooi uit.
Morgen sollicitatie gesprek, als het iets wordt koop ik em zeker :P
Ehj kijk hier eens

) en ik vind ze allebei gewoon erg goed. Uiteraard is een HU van RF of Alpine een betere unit, maar die zijn gewoonlijk ook veel duurder. Ik heb nu zelf het topmodel van JVC (de KD-SH9012, de DV5000 staat op de planning) en ben daar zeer over te spreken. Het geluid is mooi strak en gecontroleerd, de amps spelen beter door deze HU dan met mijn ouwe van Pioneer.
) en ik vind ze allebei gewoon erg goed. Uiteraard is een HU van RF of Alpine een betere unit, maar die zijn gewoonlijk ook veel duurder. Ik heb nu zelf het topmodel van JVC (de KD-SH9012, de DV5000 staat op de planning) en ben daar zeer over te spreken. Het geluid is mooi strak en gecontroleerd, de amps spelen beter door deze HU dan met mijn ouwe van Pioneer.