Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr feb 21, 2014 8:23 pm
door JD
Ja, dat bedoelde ik ook.

Wij hebben ooit eens een motor gereviseerd, deze motor leverde fabrieksaf 150 pk, tijdens de testrun op de dyno kwam hij uit op bijna 160 pk zonder dat de motor opgevoerd was ;)

Geplaatst: vr feb 21, 2014 9:17 pm
door mg-zs
Heb het zelf nog nooit gehoord bij de Zs
Wel te weinig pk bij F/Tf

Geplaatst: vr feb 21, 2014 10:22 pm
door p@p@zs
JD schreef: Maar heb je het ook geprobeerd met een standaard luchtfilter dan ?

Was destijds zon testfilmpje van k&n met eemw mini, dat leverde ook iets van 5 pk op.
Ja, maar daar bij die test lieten ze de motorkap openstaan, dat is niet echt getrouw nagebootst...

Btw, t was 4,8 pk :p

Geplaatst: za feb 22, 2014 4:35 am
door Bart-K
mg-zs schreef:Wel te weinig pk bij F/Tf
Vertel!!

Geplaatst: za feb 22, 2014 11:05 am
door JD
Bart begint zich zorgen te maken :mrgreen:

Geplaatst: za feb 22, 2014 1:25 pm
door mg-zs
Veel VVC F/Tf hadden maar rond de 145-150 :roll:
Zal dan ook voor de Zr zijn neem ik aan

Geplaatst: za feb 22, 2014 4:19 pm
door arjen
145 pk is ook standaard voor een mg f vvc.

Geplaatst: za feb 22, 2014 4:34 pm
door Bart-K
Inderdaad, als de mijne destijds met 145pk uit de fabriek is gekomen ben ik gelukkig, het voelt iig nog steeds als ruim voldoende 8)

Geplaatst: za feb 22, 2014 5:23 pm
door mg-zs
Maar toch niet voor een Tf en Zr VVC.
Zelfs de MGCC Trophy race wagens hadden te weinig

Geplaatst: ma feb 24, 2014 12:01 pm
door Ferry83
Heb dit weekend origineel luchtfilterhuis terug weten te plaatsen met 2x koude lucht toevoer. Bij het wegrijden merkte ik het gelijk, respons was beter, dode punt bij 3000rpm was verdwenen en die punch bij 4700rpm voelde ik veel beter.

Snap er niets van :?

Geplaatst: ma feb 24, 2014 3:36 pm
door bam
Als je er meer in stopt dmv. luchtfilter of grotere gasklep moet je ook aan de uitgang werken!!!!
Oftewel een andere uitlaat.