MG ZR alweer kapot door kapotte dynamo help!!!
-
Robin
Ja dit vind ik ook maarja mijn tegendeel is moeilijk te bewijzen en de reperatie is overigens wel goed uitgevoerd gelukkig hij blijft het nog doen en er branden geen lampjes radio blijft het doen!!!
NU alleen een volgend probleem de auto start matig tot slecht slaat die eerste keer bijna niet aan of net wel aan.
Wanneer de auto heeft gereden dan start hij heel de dag goed in 1 keer of hij moet 6 of 7 uur stilgestaan hebben dan start hij ook niet of moeilijk.
Wanneer ik de auto voor de 2de keer start vloept hij gewoon netjes aan en loopt ook netjes stationair.
Waar zou dit mee te maken kunnen hebben denken jullie.
Overigens zal ik de auto tegenwoordig maar naar van noort brengen in biest.
Is dit wel een eerlijke betrouwbare garage en een vakman dit is namelijk het enigste bedrijf bij mij in de buurt die kennis hebben van mg/rover.
Dank u
NU alleen een volgend probleem de auto start matig tot slecht slaat die eerste keer bijna niet aan of net wel aan.
Wanneer de auto heeft gereden dan start hij heel de dag goed in 1 keer of hij moet 6 of 7 uur stilgestaan hebben dan start hij ook niet of moeilijk.
Wanneer ik de auto voor de 2de keer start vloept hij gewoon netjes aan en loopt ook netjes stationair.
Waar zou dit mee te maken kunnen hebben denken jullie.
Overigens zal ik de auto tegenwoordig maar naar van noort brengen in biest.
Is dit wel een eerlijke betrouwbare garage en een vakman dit is namelijk het enigste bedrijf bij mij in de buurt die kennis hebben van mg/rover.
Dank u