Rover 200

214 216 218 220 25
Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

@Arjen: Ik heb nu een andere soort er tussen, niet meer wat toendertijd de land rover pakking was (dus niet die dikkere).
Er zit nu een nog 'nieuwere' versie tussen, voor zover ik dat kon zien zijn het 5 dunne metalen plaatjes die aan beide kanten van de kop zijn geklonken om ze bij elkaar te houden.
Ook hebben we de olie galerij vervangen door de galerij met meer dichtere stukken, kon persoonlijk niet echt het nut ervan in zitten maar er zat wel verschil in de twee dus ik vond het wel prima, het spul moest toch open :+
Daily drive: Scarlet Rose (MG ZR 160, @172pk/191NM)
Project:

MGCC Membership no: 117137
MG ZR Commision no: 10024
arjen
MG-R Core

Bericht door arjen »

@ yme

Enno had het er laatst al over dat er alweer een nieuw type pakking verkrijgbaar is. Bij de vorige versie (met die vlakke plaat) zou die plaat moeten zorgen dat de vorm van de bussen niet meer in de kop drukken. Blijkbaar is dat idee dus weer van de baan :?

@AiFi

Fijne vakantie! Ik hoor het wel wanneer de auto gehaald / gebracht kan worden.
Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

Ja, dat wist ik dus ook eerst niet maar je kon zien dat de koppakking met die vlakke plaat niet lekker heeft gezeten, heb persoonlijk ook meer vertrouwen in deze allernieuwste soort, zag er allemaal erg fancy uit moet ik zeggen.

Voor de mensen die op zoek gaan naar een andere auto...niet dat er nu al erg veel mee rond rijden maar de allernieuwste koppakking is te zien aan een klinknagel aan de voor en achterzijde van het blok, ipv de befaamde metalen lip waar we met zn allen op letten :)
Daily drive: Scarlet Rose (MG ZR 160, @172pk/191NM)
Project:

MGCC Membership no: 117137
MG ZR Commision no: 10024
Plaats reactie