Microschakelaartje

75 en 75 Tourer
Berserker
MG-R Fanatic

Schakelaartje

Bericht door Berserker »

Hallo Arjan, ja bedankt, ik ben erg blij met de nieuwe sleutel.
Ik ben het met je eens als je je sleutel kwijt bent , of het printplaatje is kapot, dat je dan andere dingen (en duurdere ) moet doen.
Maar in mijn geval, en ik denk bij een hoop mensen dat na zoveel tijd het rubberen hoesje uit elkaar gaat vallen, en dat voor de rest alles goed werkt.
En daarvoor is dit in ieder geval een goedkopere oplossing.

groeten Fred
falco
MG-R Addict

Bericht door falco »

wat ik maar niet kan begrijpen is dat je een sleutel van een andere rover 75 kan om programmeren of een apart handzendertje :? als een crimneel met zijn laptop bij je in de buurt staat kan hij ook de code van het centraal deursysteem ontvangen en openen. wie heeft het antwoord?
arjen
MG-R Core

Bericht door arjen »

falco schreef:wat ik maar niet kan begrijpen is dat je een sleutel van een andere rover 75 kan om programmeren of een apart handzendertje :? als een crimneel met zijn laptop bij je in de buurt staat kan hij ook de code van het centraal deursysteem ontvangen en openen. wie heeft het antwoord?
Een sleutel programmeren wil nog niet zeggen dat je de auto aan krijgt, de sleutel moet immers ook passen. Maar het is inderdaad mogelijk dat criminelen het signaal van je afstandsbediening oppikken en dan de auto kunnen openen. Het signaal om de immobilisatie eraf te halen is wat moeilijker om te kraken..

Ik heb deze sleutel behuizing met knopjes en microschakelaars nu op voorraad. Het bedrag dat voor een nieuwe sleutel neergeteld moet worden is gewoon belachelijk veel..
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Criminelen reden in het verleden rond met een computer gestuurde zender die alle frequenties afging.
Als ze dan knipperlichten zagen schreven ze het type auto op met de km stand en de frequentie. Dan boden ze de auto aan en als ze een koper hadden haalden ze de auto op.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
falco
MG-R Addict

Bericht door falco »

dus als je alleen de handzender wil om de portieren te openen is dat mogelijk? ik heb deze alleen nodig, de imobelisator en sleutel kan ik hier bij henkey na laten maken.
Plaats reactie