Pagina 2 van 3

Geplaatst: do jan 05, 2012 4:27 pm
door MGPete
Ik heb ze op PTP besteld, en het haalde bij mij niets uit, helaas.
Misschien cijfermatig wel op een dyno, maar iig niet qua gevoel tijdens het rijden. Mag aannemen dat je een stijging van 10 pk toch wel enigszins mag voelen ;)

Laat ik het zo zeggen, ik was NIET onder de indruk van enige toename in vermogen :lol:

Geplaatst: do jan 05, 2012 4:29 pm
door MGPete
Al moet ik erbij zeggen dat de grote vraag is WAAR deze PK's erbij komen....
Als dat bovenin het toerengebied is, dan is het wellicht logisch dat je dat niet direct voelt. Zo vaak rijd ik niet op de begrenzer ;)

Geplaatst: do jan 05, 2012 5:51 pm
door Striker
Ik heb jouw nokkenas toendertijd gezien en het verbaasde me niks dat het niets uithaalde: deze was identiek aan de nokkenas uit de 120.

Geplaatst: do jan 05, 2012 8:18 pm
door mg-zs
Blijft een wazig verhaal met de nokkenassen.
Die van jouw leken zelfde als oem
Terwijl mijn tf assen anders leken.
Garage die mijne heeft geplaatste vroeg of mijn oude wel oem
Omdat deze weer anders leek volgens hem.

Geplaatst: vr jan 06, 2012 10:15 am
door MGPete
Striker schreef:Ik heb jouw nokkenas toendertijd gezien en het verbaasde me niks dat het niets uithaalde: deze was identiek aan de nokkenas uit de 120.
Inderdaad. En dat terwijl de code op de nokkenassen de correcte code voor TF135 nokkenassen was :roll:

Geplaatst: wo jan 18, 2012 2:42 pm
door 118GTR
Bruno schreef:Hoe zou je gaan remappen btw op een Mems2 ?
Mems 1.9 bedoel je :+
(in een MGF non-vvc zit of MEMS 1.9 of meteen MEMS 3)

Geplaatst: do jan 19, 2012 12:48 pm
door Bruno
uiteraard, maar wat wil je als je in een topic continu "VVC" leest ;)
anyway, 1.9 of 2, de insteek blijft dezelfde, doordat geen van beiden te remappen zijn.

Geplaatst: do jan 19, 2012 8:23 pm
door p@p@zs
Maar moraal van t hele verhaal is uiteindelijk dat ik dr niets aan heb ;) :lol:

Geplaatst: do jan 19, 2012 10:02 pm
door mg-zs
Daar zullen de menigen altijd verdeeld over blijven :mrgreen:

Geplaatst: vr jan 20, 2012 9:28 pm
door p@p@zs
Ik denk het, maar voor mij is t klaar, de toekomst is voor mij een afgedraaid/gebalanceerd vliegwiel (heb al een originele bemachtigd) en een uitlaatspruitstuk met evt een sportkat, maar daar gaan nog wel wat maandjes overheen denk ik :lol:
Als ik ooit op een bank 135 pk scoor ben ik al heel tevreden 8)
(of een motorswap, je weet maar nooit.. ;) )

Geplaatst: vr jan 20, 2012 10:48 pm
door mg-zs
will ook graag een ander uitlaat spruitstuk.
Je kunt alleen die van een Zr pakken.
Maar dan past je cat niet meer.
Dus moet je de hele lijn aanpassen.

Geplaatst: za jan 21, 2012 9:50 am
door p@p@zs
Mn favo onderdelen annex garage annex tuning firma hier in de buurt maakt ook uilaatspruitstukken zelf, in principe voor elke auto.
Voor de ZS ging dat ruwweg 4 a 500 euro kosten dacht hij, en dat vond ik een redelijke prijs.
In mn voorgaande bericht vergat ik nog de brandstofdrukregelaar, die zou in combi met een lichter vliegwiel toch wat op moeten leveren, maar goed, blijven dromen, rustig an.. :mrgreen:

Geplaatst: za jan 21, 2012 11:35 am
door mg-zs
Hou me op de hoogte van je spruitstuk plannen 8)

Geplaatst: za jan 21, 2012 12:27 pm
door p@p@zs
Das goed, ik kan evt voor je informeren wat t precies kost, en evt 2 stuks kan misschien schelen in prijs ;)
Als ik dr weer n x kom vraag ikt effies

Geplaatst: za jan 21, 2012 1:03 pm
door mg-zs
Welk voorbeeld gaat hij gebruiken ?
Die van ptp met een Zs flens op het einde

Geplaatst: zo jan 22, 2012 10:38 am
door p@p@zs
Dat weet ik niet :oops: Waarschijnlijk eentje die bij mij weer op de originele lijn past, maar dat is bij jou alweer anders zeker, want jij bent middendemperloos (50 punten :lol: ).
Heb op een eerdere auto al een ander uitlaatspruitstuk gehad, waar gelijk een katvervager aan vast zat, dus dat weet ik echt niet.
Mijn auto is de enige MG in zn klantenbestand, dus dat word toch epirimenteren, maar op verzoek kan het ws wel zoals je zelf zou willen