
na wat test rijden grlblmmmmmgrrr plofte deze turbo aan bonken
schein baar vond ie 1,5 bar niet fijn.
nog geen 125 km in gereden dit blok.
haha dus maar weer een excuus om een hybride charger te laten bouwen bij c&e die wel de druk aan kan .
charger binnen ,nu er nog op bouwen.
moet wel zeggen dat voor dat de charger stuk ging ,teeeeerring wat trekt dit ding hard op 1,5 bar ,ik denk dat heeeel snel de versnellings bak aan de beurt is.
wil naar de veel pk ,moet enkel mn redbands inruilen voor nog grotere injectoren.
wat is er nu gedaan.
motorisch.
-groter gas klep huis.
-krukas verlicht /gebalanceerd.
-vliegwiel nu nog lichter als in de planning 3,9 kg en gebalanceerd.
-eveneens de drukgroep en poulie.
-forgeds zuigers compressie verlagend (standaard non turbo zuigers gaan
niet lang mee).
-forgeds drijfstangen uitgewogen net als de zuigers.
-pipercams nokkenassen (fast road/sprint).
-cilinderkop bewerkt (Gas flowed).
-klepveren versterkt .
-plastick tupperware spruitstuk verwijderd.
-groot aluminium spruitstuk geplaatst.
-nu nog de red band injectoren 390cc bij 3 bar 15 ohm.
-hybride turbo charger.
-jdm/hks dump valve.
-front mouth intercooler toyo sport.
-mls koppakking.
-sterkere kopbouten in comb. van de versterkte drukrail.
-aanhaal moment nu op 1- 30nm.
2- 190graden.
3- 190 graden.
ipv 20nm 180 graden 190 graden. (TIK FOUTJE SORRY)
-2,5 inc open uitlaat van begin tot eind met 2 open dempers dubbel achter.
-rica enginering heeft de software geschreven (moet nog terug voor herprog). voor deze setup
eens kijken wat ik uit een k kan halen .
verder heb ik de auto aan de buiten kant standaard gelaten.
ik vind al die vleugels en rare koplampen helemaal niks auto is zo mooi zat.
enkel het rem systeem geheel aangepast.
zo dit was weer even een update.
ik hoop zo spoedig mogenlijk weer te rijden.
