Rover schreef:(ik heb hier nog niet eerder melding van gemaakt hier daar ik alleen maar op woorden kon komen die in de medische encyclopedie stonden)
Maar gelukkig is het gisteren gebeurd .. was het afgelopen vrijdag geweest dan waren er dooie gevallen
Hmm, dit gevoel komt me héél bekend voor
Maar heb je er foto's van, zodat we kunnen zien waar je het over hebt.
Voorbumper is GAAF!
Motorkap met verlengers en luchhappers is GAAF!
Plexiglas niezo
Luchthappers op spatschermen is GAAF!
Achterspoiler + achterklep is GAAF!
Ik vind het altijd knap als mensen spullen van/voor andere auto's (of in dit geval zelfs scooters!) zo aan weten te passen dat het er zo uitziet alsof het hoort.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Ik ken dat mijn achterbumpertje is door een onbekende vandaal vanacht aangetikt ben nu druk aan het informeren of iemand iets heeft gezien.
Gelukkig zie je het niet zo goed alleen als je het weet zie je het. Maar de dader zal boeten (als ik het vind)
Dus ik leef met je mee Dennis
Dat zuigt mega man
't lijkt wel of men wat tegen ons heeft.
Gelukkig ben ik er achter gekomen wie bij mij de schuldige is ... dus dat wordt verzekeringetje plunderen
Nee de garage is niet aansprakelijk want hij stond aan de weg in een parkeervak omdat het opstelterrein van de garage vol stond helaas.
Het zal wel een of andere Duitser geweest zijn want die kunnen gewoon niet normaal rijden op Texel.
Ze remmen gewoon op een 80 km weg omdat er een vogeltje in het land zit maar ze houden nooit rekening met andere weggebruikers die achter hun rijden.
Groeten van Texel
Laatst gewijzigd door Texron op za mei 08, 2004 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.