Koppakking - mijn beurt!
En Pierre eh Frank, wat voor auto nemen wij terugafstand te doen van mijn geliefde rovertje

Een vijfdeurs of stationwagon, merk Rover, wat dan zijn de kinderzitjes beter bereikbaar

Met als het ff kan lederen bekleding, kunnen knoeiende lekkende ijsjes, je weet wel

Pssst.......als je je oude grille nog hebt, gauw erop doen en je goede exemplaar aan Revellko verkopen want die zoekt er eentje volgens mij, is maar een ideetje hoor.
Met vriendelijke groet,
Marcel van Barneveld
Marcel van Barneveld
Lieve Marianne,
Een Peugeootje ?
Neem jij nou je man Frank in het O-tje ?
Tja, als je op de onderstaande link klikt is niks goed.....
http://www.xs4all.nl/~pjbrink/apekool/100/053.html
Dacht heel even dat je misschien alvast wat terug kon verdienen met een grille.
Een Peugeootje ?
Neem jij nou je man Frank in het O-tje ?

Tja, als je op de onderstaande link klikt is niks goed.....
Dacht heel even dat je misschien alvast wat terug kon verdienen met een grille.
Met vriendelijke groet,
Marcel van Barneveld
Marcel van Barneveld
- Johnny_D
- MG-R Freak
mvbdb schreef: Tja, als je op de onderstaande link klikt is niks goed.....
Mmmm, die is dan op zig wel aardig toepasselijkROVER
Roest Overal Voortijdig En Razendsnel

- Thomas
- MG-R Spotter
- Contacteer:
Doodzonde, dit soort gevallen komen in mijn ogen veelste veel voor, koppakking stuk = Rover dood, waarom? Een tweedehands opvolger mankeert ook wel weer wat, toch?
Evengoed succes met vinden van een leuke opvolger
, Tourer lijkt me inderdaad een heel goed idee
, ook koppakking gevaar... maargoed, wel prachtige auto.
En een 600 is natuurlijk ook een mooie opvolger, fraai en vooral oerdegelijk, wel even een flinke klasse groter dan een 200.
Evengoed succes met vinden van een leuke opvolger

En een 600 is natuurlijk ook een mooie opvolger, fraai en vooral oerdegelijk, wel even een flinke klasse groter dan een 200.
Laatst gewijzigd door Thomas op di mei 24, 2011 6:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg, Thomas
Rover 75 2.5 V6 Saloon 1999
Rover 75 Tourer 2.0 CDTi 2004
Rover Streetwise 1.8 CVT 2005
Rover 220 Coupé 1994
Rover 75 2.5 V6 Saloon 1999
Rover 75 Tourer 2.0 CDTi 2004
Rover Streetwise 1.8 CVT 2005
Rover 220 Coupé 1994
Nieuwe onderdelen = zeker zonde! Net de motorkap vervangen voor een veel netter exemplaar in de juiste kleur. De grille zat er nog 'slechts' 2 dagen op. Tevens stond er een goede hoedenplank op de bestellijst. En er zat net een ander antennetje op (in 't zwart i.p.v. zilver).Rvelleko schreef:...
Ook vanwege alle nieuwe onderdelen die er in zijn gegaan.
En jammer dat je grille is overleden![]()
Hoop dat er snel een mooie opvolger is
Mooier dan een Rover 200 zal 't met mijn budget zeker niet worden. Als ik in dezelfde prijsklasse c.q. bouwjaar zoek krijg ik alleen maar lelijke vierkante hokken. In dat opzicht was de 200 echt een statement voor z'n tijd. Qua design vergelijkbaar met wat merken pas veel later introduceerden. Vergelijk het maar eens met Seat uit dezelfde tijd... of een Golf 3. Dan maar te zwijgen over de Ashtray.
Ik wil wel graag een Rovertje maar snap het standpunt van mijn vrouw. Hiervoor een 100tje al in 4 maanden moeten afschrijven

We zullen zien.